آرشیو یکشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۸، شماره ۵۵۲۶
حوادث
۱۹

سقوط عجیب خانم معلم از پنجره اتوبوس

خانم معلم 40 ساله به طرز مشکوکی از پنجره اتوبوسی به پایین افتاد و به دلیل شدت صدمات به کما رفت. راننده 60 ساله اتوبوس به عنوان تنها مظنون ماجرا در بازداشت به سر می برد.

به گزارش خبرنگار جنایی جام جم، ساعت 23 و 30دقیقه پنجشنبه 23 آبان امسال یکی از ماموران کلانتری فرجام با بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران تماس تلفنی گرفت و از پرت شدن مشکوک زن 40 ساله از اتوبوس مرد 60ساله ای خبرداد. با دستور بازپرس جنایی تحقیقات پلیسی آغاز شد. ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران در بیمارستان  حاضر شدند و با تحقیق از مسوولان  بیمارستان متوجه شدند که این زن ساعت 20 و 30 دقیقه از سوی اورژانس به آنجا منتقل و بستری شده، اما به دلیل شدت صدمات به ناحیه سر؛ در کما بوده و در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان بستری است. در ادامه ماموران  با اطلاع ماجرا به شوهر این زن از او خواستند به بیمارستان بیاید.

شوهر زن مصدوم  با حضور در بیمارستان مورد  تحقیقات پلیسی قرار گرفت و گفت: قرار بود که همسرم به میدان رسالت بیاید تا از آنجا با هم به خانه برویم. او آخرین بار که با من حرف زد گفت که در شهرک غرب است و سوار اتوبوسی شده که به سمت میدان رسالت در حرکت است.

 ماموران سپس به تحقیق از راننده اتوبوس پرداختند که او مدعی شد: آن شب این زن به عنوان مسافر سوار اتوبوسم شد. او کنار صندلی رو به پنجره نشسته بود. پس از چند دقیقه از حرکت، این زن از من خواست توقف کنم، اما چون مکانی که او می خواست پیاده شود مسیری برای توقف نبود به او گفتم امکان توقف ندارم باید تا ایستگاه منتظر بماند.

ناگهان این زن از پنجره به پایین پرت شد. شوکه شده بودم و نمی دانم چرا این کار را کرد.

 این در حالی بود که بررسی های اولیه پلیسی در محل حادثه نشان می داد که خانم معلم مصدوم در حالی که اتوبوس در حرکت بوده به طور نامعلوم از پنجره اتوبوس به پایین افتاده و بر اثر اصابت سرش به زمین مصدوم شده و به کما رفته است.