آرشیو سه‌شنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۸، شماره ۵۵۲۸
فرهنگ: سینما و تئاتر
۱۱

راش

ادامه فیلمبرداری «خون شد»

فیلمبرداری جدیدترین فیلم سینمایی مسعود کیمیایی در شمال کشور همچنان ادامه دارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، جدیدترین فیلم بلند سینمایی مسعود کیمیایی خون شد نام دارد که فیلمبرداری آن به روزهای پایانی رسیده است.

فیلمبرداری این اثر سینمایی، هم اکنون در شمال کشور ادامه دارد و پیش بینی می شود تا سه روز آینده به پایان برسد.

بازیگرانی چون سعید آقاخانی، سیامک انصاری، لیلا زارع، نسرین مقانلو، هومن برق نورد، سیامک صفری و... در این فیلم بازی می کنند.

خون شد به نویسندگی و کارگردانی مسعود کیمیایی و تهیه کنندگی جواد نوروزبیگی است. کیمیایی پیش از این فیلم سینمایی قاتل اهلی را کارگردانی کرد که در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر حضور داشت.

اکران «اینجا کن است...»

کارگردان فیلم کوتاه اینجا کن است، اینجا کن نیست بیان کرد این فیلم در گروه سینمایی هنر و تجربه اکران می شود.

علیرضا غفاری کارگردان فیلم کوتاه «اینجا کن است، اینجا کن نیست»، در گفتگو با مهر با اشاره به چگونگی ساخت این فیلم کوتاه گفت: این فیلم کوتاه درباره سیاوش شیری کارگر یک رستوران است که البته درحال حاضر خود یک رستوران دارد، داستان از اینجا شروع شد که با رامین راستاد به یک رستوران در منطقه کن تهران رفتیم و در آنجا یکی از کارگران رستوران را به من نشان داد و گفت وی اطلاعات بسیاری در مورد سینمای هالیوود دارد، بعد از صحبت با این جوان تصمیم گرفتم تا فیلمی درباره وی بسازم.

او با اشاره به اینکه ساخت این فیلم در سال 1379 آغاز شد، تاکید کرد: اینجا کن است، اینجا کن نیست، درباره یک جوان علاقه مند به سینمای جهان است، این فرد به صورت کاملا عجیب نبوغ سینمایی و اطلاعات بسیاری در مورد سینمای هالیوود دارد.