آرشیو چهارشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۸، شماره ۳۵۷۰
سیاست
۳

الو شرق 88948273

sharghline@sharghdaily.ir پیامک: 30004699

میوه های بی مزه! در گفت وگو با برخی میوه فروشان درباره اینکه کیفیت میوه ها پایین آمده و بی مزه شده اند میوه فروشان بر این عقیده اند که برخی کشاورزان برای اینکه درختان باغ های کشاورزی میوه های بیشتری دهند از کودهای شیمیایی و آب فراوان استفاده می کنند که این باعث شده محصولات صیفی جات بدون کیفیت و مشتریان ناراضی شوند. این مسئله درباره برخی غرفه های وابسته به شهرداری هم وجود دارد. به راستی وزیر جهاد کشاورزی چه توجیهی برای این موضوع دارد؟

علی اکبر فرقانی

دستگاه های کارت بلیت اتوبوس ها را تعمیر کنند: برخی دستگاه های کارت بلیت اتوبوس های شرکت واحد هنگام ثبت کارت چراغشان قرمز می شود و سوت می کشد. بجاست مسئولان شرکت واحد دستگاه هایی را که نقص فنی دارند، تعمیر کنند.

عباس محمدی

ترافیک، کلاف سردرگم: ترافیک خیابان ولیعصر(عج) حدفاصل پارک وی تجریش کلاف سردرگمی است که بیشتر ساکنان و افرادی که مجبورند از این مسیر عبور کنند ساعت ها وقت مفیدشان در ترافیک آزاردهنده هدر می رود. عده ای هم به جای استفاده از وسایل نقلیه عمومی از وسیله شخصی استفاده می کنند که مزید بر علت است.

آرنوشا گلپایگانی

خیابان آبشار را دریابید! خیابان آبشار، منشعب از خیابان هفده شهریور تهران قدیمی و کم عرض است. پیاده رو ندارد و عبور خودروها و عابران به سختی انجام می شود. این خیابان به تعریض و توجه جدی نیاز دارد.

الهه علوی

مردم تراول های تقلبی را چگونه بشناسند؟ بسیاری از مردم هنگام خرید تستر تراول به همراه ندارند، از این رو هنگام خرید یا دادو ستد مجبورند تراول رد و بدل کنند ، اما از تقلبی بودن آنها اطلاع ندارند و در صورت مراجعه به بانک فورا آن را از رده خارج و سوراخ می کند. مردم چگونه می توانند بدون استرس از تقلبی بودن تراول ها اطلاع پیدا کنند؟

سیدعلی