آرشیو پنجشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۸، شماره ۹۶۳۸
ورزشی
۱۱

گوناگون

تاکید وزیر ورزش به تاج

وزیرورزش دردیدار با رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به انتظار 44 ساله برای المپیکی شدن تیم امید، تاکید کرد که این تیم برای المپیک باید کسب سهمیه کند.  سلطانی فرگفت: 44 سال درانتظار حضور فوتبال ایران درالمپیک هستیم. از شما و سرمربی تیم امید انتظار دارم با تمام قدرت واستفاده از ظرفیت های فدراسیون، کمیته ملی المپیک و وزارتخانه برای صعود قطعی به المپیک تلاش کنید.وی تاکید کرد: فوتبال ایران ازهر نظر برای راهیابی به المپیک ژاپن شایسته است و باید شاهد حضوراستعدادهای بزرگ فوتبال ایران دربازی های المپیک باشیم.    

بازگشت آقای خاص به  فوتبال

باشگاه تاتنهام بلافاصله پس از اخراج پوچتینو سرمربی خود تصمیم به انتخاب مورینیو گرفت.مورینیو یکی از موفق ترین مربیان جهان است. اومی تواند با تجربیات بزرگی که درمربیگری دارد به موفقیت تاتنهام کمک کند.     

سرخپوشان پولدار شدند

طبق گفته مدیرعامل تیم پرسپولیس 10 درصد از قراردادهای فعلی بازیکنان و کادرفنی پرداخت شد و بخش دیگری از آن نیز هفته آینده به حساب بازیکنان واریز می شود.    

 محمودی:  باز هم کنار والیبال هستم

یک از کاندیدهای فدراسیون والیبال گفت: به داورزنی تبریک می گویم و بازهم درکنار والیبال هستم. بهنام محمودی گفت:  بنده از خانواده والیبال هستم و همیشه کنار این رشته بوده ام. الان نیز با همه توان در کنار رئیس جدید هستم تا درصورت نیاز با او همکاری کنم.    

  پرسپولیس بازی می کند

سازمان لیگ فوتبال اعلام کرد که دیدار پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان درهفته یازدهم لیگ برتربرگزار خواهد شد.این دیدار فردا از ساعت 16:15 درورزشگاه آزادی برگزار می شود.    

شکست کره مقابل برزیل

 تیم های ملی فوتبال برزیل و کره جنوبی  در دیداری تدارکاتی درابوظبی به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه سه بر صفر به سود برزیل به پایان رسید.    

استراماچونی قهر کرد

 تمرین تیم استقلال درحالی قرار بود دیروز زیر نظر استراماچونی در مجموعه انقلاب برگزار شود که نرسیدن البسه  باعث ناراحتی مرد ایتالیایی شد و قهر کرد. البته پرداخت نشدن حقوق دو ماه استراماچونی هم دراین قهر بی تاثیر نبود.