آرشیو دوشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۸، شماره ۲۲۳۴۴
ورزشی
۹

سرمربی تیم ملی تکواندو: 3 ملی پوش ایران آماده کسب سهمیه المپیک هستند

سرمربی تیم ملی تکواندو گفت: با آمادگی بالا وارد ایستگاه پایانی کسب سهمیه المپیک می شویم و امیدوارم هر سه ملی پوش ما با ارائه بهترین عملکرد، سهمیه حضور در المپیک را کسب کنند.

فریبرز عسگری صبح دیروز قبل از ترک تهران ضمن بیان مطلب فوق به خبرنگار مهر اظهار داشت: بعد از رقابت های گرندپری صوفیه، تمرینات بسیار خوبی را پشت سر گذاشتیم و اکنون هر سه تکواندوکار به شرایط مدنظر ما دست پیدا کرده و در بهترین شرایط راهی مسکو می شوند. کار سختی پیش رو داریم و برای حضور در جمع بهترین های دنیا آماده ایم.

عسگری درخصوص شرایط نفرات تیم در مسیر کسب سهمیه هم گفت: آرمین هادی پور با رنکینگ چهار شرایط مناسبی دارد. اما با احتساب امتیازات یک ماه اخیر میرهاشم حسینی و سجاد مردانی جایگاه فعلی خود را از دست می دهند. میرهاشم از رده ششم به هفتم و سجاد از رده پنجم به نهم می رود و این یعنی آنکه هر دو باید سخت تلاش کنند و به دیدار نهایی راه پیدا کنند.

عسکری در پایان گفت: اعضای تیم ملی در این مدت در تمرینات از جان مایه گذاشتند و انگیزه بالایی برای کسب موفقیت و رسیدن به سهمیه های حضور در المپیک دارند. امیدوارم همه چیز طبق برنامه ریزی ما پیش رفته و بتوانیم به به آنچه می خواهیم دست پیدا کنیم. ضمن اینکه از تمام افرادی که در این مدت از ما حمایت و فضای آرامی را برای تیم مهیا کردند تا در کمال آرامش تمرینات را پیگیری کنیم، تشکر می کنم.