آرشیو پنجشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۸، شماره ۷۲۲۱
ورزشی
۱۱

روزنامه های ورزشی جهان

گازت وان انتورپن (بلژیک)

این روزنامه سیاسی گزارش و عکس اولش را به اتفاقات این هفته لیگ برتر فوتبال بلژیک و بخصوص مسابقات اخیر تیم انتورپ اختصاص داده است. البته رویدادهای برون مرزی و عملکرد بلژیکی های حاضر در لیگ های خارجی را نیز تشریح  کرده که یکی از آنها دریس مرتنس است که در خط حمله لاتزیوایتالیا به یک وزنه تبدیل شده و دیگری روملو لوکاکو،مهاجم اینتر.

تایمز (انگلیس)

نگاهی به دیدار منچسترسیتی با برنلی در لیگ برتر انگلیس که 1-4 به سود سیتی تمام شد و عکسی از گابریل ژسوس، مهاجم سیتی که 2 گل از 4 گل تیمش را زد، روی جلد این نشریه قرار دارد. تایمز مصاحبه ای هم با آرسن ونگر، سرمربی سابق آرسنال دارد. ونگر پیشنهاد داده تصاویر لحظات مبهم هر مسابقه روی نمایشگرهای بزرگ برای تماشاگران پخش شود تا ابهامی باقی نماند.

مارکا (اسپانیا)

تیتر اصلی این نشریه که عبارت «زیدان روی پوگبا اصرار دارد»، نشانگر تلاش مجدد سرمربی رئال مادرید برای مجاب کردن مسئولان این باشگاه به خرید، هافبک ناراضی منچستریونایتد است. زیدان قصد آوردن پوگبا به برنابئو را دارد تا کهکشانی ها با قدرت بیشتری به سوی فتح لالیگا گام بردارند. مطلبی درباره فصل بعدی مسابقات گلف حرفه ای جهان نیز چاپ شده است.