آرشیو شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۸، شماره ۹۶۵۱
ورزشی
۱۱

گوناگون

صعود بسکتبال با ویلچر

تیم ملی بسکتبال با ویلچر کشورمان در ششمین دیدار خود در مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه  برابر چین به پیروزی رسید وسهمیه پارالمپیک توکیورا کسب کرد.     

پیروزی گلبال مقابل کره

تیم ملی گلبال ایران دومین دیدارخود در مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی پارالمپیک را با برتری برابر کره جنوبی به پایان رساند. تیم ملی کشورمان روز گذشته نیز موفق به شکست تایلند شده بود .    

کالدرون:  پرسپولیس شایسته برد بود

سرمربی پرسپولیس با ابرازرضایت از عملکرد بازیکنانش دردیداربرابر ذوب آهن گفت: می دانستیم که پرسپولیس سال هاست دراصفهان برنده نشده وبه همین خاطر تلاش کردیم برنده باشیم  وخوشحالم که به یک برد مقتدرانه رسیدیم. کالدرون ادامه داد: ما شایسته این پیروزی مقتدرانه بودیم چرا که  تیم من عالی کارکرد. از بازیکنانم به خاطر تلاشی که کردند ممنونم.    

  مورینیو به فکر جذب بیل

سرمربی پرتغالی تاتنهام تاکید کرد که دوست دارد گرت بیل را جذب کند.خبرهای زیادی درباره جدایی این بازیکن ولزی از رئال به گوش می رسد و به احتمال خیلی زیاد اوبه لیگ برتر انگلیس بازخواهد گشت.    

صدرنشینی بعد از102 هفته

تیم استقلال پس از102 هفته فوتبالی به صدر جدول رسید. آبی پوشان  در هفته سیزدهم  لیگ برتر موفق شدند با تک گل  دیاباته، تیم شهر خودرو را شکست داده تا با این نتیجه به صدر جدول  برسند. این اولین صدرنشینی آبی پوشان پس از 102 هفته فوتبالی است.    

فوتسال حریفانش را شناخت

 مراسم قرعه کشی مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا درترکمنستان میزبان مسابقات برگزار شد و تیم ملی ایران با تیم های تایلند، کره جنوبی و عربستان همگروه شد.     

دنیزلی: تراکتور جبران خواهد کرد

 سرمربی تیم تراکتور با بیان اینکه تیم شاهین برای فوتبال بازی کردن به میدان نیامده بود، گفت: موقعیت های زیادی خلق کردیم ولی نتوانستیم آنها را به گل تبدیل کنیم. دنیزلی گفت:  بازی مقابل تیم هایی همچون شاهین خیلی سخت است. این تیم هفته ها است که می خواهد ازقعر جدول جدا شود و ما هم بعد ازمدت طولانی دریک بازی لیگ برتر به میدان رفتیم.وی گفت: بازیکنان نیز همچون من برای پیروزی تلاش می کنند. باید دربازی های بعدی با کسب پیروزی این نتایج اخیر را جبران کنیم.    

بانوی ووشوکار لژیونر شد

سهیلا منصوریان عضو تیم ملی ووشو بانوان و دارنده نشان طلای مسابقات جام جهانی با قراردادی سه ساله به باشگاه شین درلیگ چین پیوست.