آرشیو شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۸، شماره ۲۲۳۴۸
ورزشی
۹

کولاکوویچ: تعطیلی لیگ والیبال تصمیم درستی بود

سرمربی تیم ملی والیبال گفت: تمامی بازیکنان شانس حضور در انتخابی المپیک را دارند و همه آنها می توانند به ما در این مسیر کمک کنند.

دور جدید اردوی آماده سازی ملی پوشان والیبال ایران برای مسابقات انتخابی المپیک 2020، از روز چهارشنبه 13 مرداد زیر نظر ایگور کولاکوویچ سرمربی تیم ملی آغاز شد. کولاکوویچ بعد از شروع تمرینات، در ارزیابی خود از وضعیت تیم گفت: تمامی بازیکنان شانس حضور در انتخابی المپیک را دارند و همه آنها می توانند به ما در این مسیر کمک کنند. در نهایت تعدادی از بازیکنان، ما را در چین همراهی نخواهند کرد اما باید به کارشان ادامه دهند و در باشگاه های خود برای رقابت های بعدی تلاش کنند تا در صورت نیاز، در آینده بتوانند به تیم ملی کمک کنند.

وی افزود: فشار زیادی برای صعود به المپیک روی تیم ما وجود دارد. المپیک بالاترین سطح مسابقات در جهان است و در مسیر رسیدن به این رقابت بزرگ، بدون تحمل فشار و سختی، موفقیت ممکن نخواهد بود. ما هم مثل همه ورزشکاران سطح اول دنیا، می جنگیم و تلاش می کنیم تا بهترین باشیم. به نظر من رقابت اصلی برای صعود به المپیک در آسیا میان ایران، چین، استرالیا و کره جنوبی خواهد بود. سرمربی تیم ملی خاطرنشان کرد: فدراسیون والیبال ایران نیز تصمیم بسیار خوب و درستی اتخاذ کرد که لیگ را برای آمادگی بیش تر تیم ملی و بازیکنان برای حضور در رقابت های انتخابی المپیک تعطیل کرد.