آرشیو دوشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۸، شماره ۷۲۲۴
ورزشی
۱۵

روزنامه های ورزشی جهان

گاتزتا دلو اسپورت (ایتالیا)

این روزنامه ایتالیایی به بازی شنبه شب یوونتوس و لاتزیو اشاره دارد که با پیروزی 3-1 لاتزیو و نخستین شکست بانوی پیر به پایان رسید. گاتزتا دلو اسپورت با تیتر «لغزش یووه و لذت اینتر»نتیجه این دیدار را به سود اینترمیلان دانست. در حال حاضر دو تیم اینترمیلان و یوونتوس با 15 بازی و به ترتیب 38 و 36 امتیاز در رده های اول و دوم سری آ ایتالیا قرار دارند.

مارکا (اسپانیا)

مارکا عکس لیونل مسی و کریم بنزما ستاره های بارسا و رئال را در هفته شانزدهم لالیگا منتشر کرد و با تیتر«عجب ال کلاسیکویی در انتظار ماست!» به دیدار هفته آینده  دو تیم رئال و بارسا و شرایط خوب دو تیم درآستانه ال کلاسیکو اشاره داشت. رئال شنبه شب با دو گل اسپانیول را شکست داد و بارسا با هت تریک مسی 5 بر 2 میهمانش مایورکا را از پیش رو برداشت.

استار (انگلیس)

شنبه شب، دیدار دو تیم منچسترسیتی و منچستریونایتد از چارچوب رقابت های لیگ برتر انگلیس با پیروزی 2-1 شیاطین سرخ همراه بود. در جریان این دیدار، زمانی که فدریکو رودریگس، بازیکن سیاهپوست یونایتد برای کرنر به گوشه زمین رفت، یک شیء از سمت هواداران به سمت او پرتاب شد و این روزنامه با تیتر «ننگ»عکس پرتاب شیء به سوی فدریکو را منتشر کرد.