آرشیو سه‌شنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۸، شماره ۴۷۷۳
ورزش
۱۸

جهان ورزش

محرومیت سنگین برای ورزش روسیه

ایسنا : آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ اعلام کرد که روسیه به مدت 4 سال از حضور در تمام تورنمنت های بین المللی ورزش محروم است. بر این اساس، وادا روسیه را به خاطر دوپینگ به مدت 4 سال از حضور در تمام تورنمنت های بین المللی از جمله مسابقات المپیک و جام جهانی فوتبال آینده محروم کرد. این آژانس دیروز نشستی در کمیته بین المللی المپیک در لوزان داشت که تمام اعضا به این حکم رای مثبت داده اند.

پشیمانی رونالدو از ترک رئال

فارس : یک رسانه ایتالیایی مدعی شد که مهاجم یوونتوس از ترک رئال پشیمان است. سایت کالچو مرکاتو ایتالیا خبرداد که کریستیانو رونالدو، از ترک رئال مادرید و آمدن به یوونتوس پشیمان است. این بازیکن پرتغالی در بیانکونری راحت است، اما دربهترین شرایط خود به سرنمی برد. او حالا به خاطراینکه درکسب توپ طلا از مسی عقب افتاده آرام و قرار ندارد و به دوستان خود اعلام کرده از اینکه مادرید را ترک کرده، پشیمان است.

اعتراف تلخ پپ در مورد سیتی

ورزش سه : سرمربی منچسترسیتی تاکید کرده تیمش هنوز قادر به رقابت با بهترین تیم های فوتبال اروپا نیست. پپ گواردیولا گفت: «ما درمقابل تیم هایی مثل لیورپول، منچستریونایتد، بارسلونا، رئال مادرید و یوونتوس شاهد کیفیتی بالا در تمام خطوط و در تمام فازهای بازی نیستیم. واقعیت این است که ما حالا شاید قادربه رقابت با آنها نباشیم. شاید بهتر باشد به عنوان یک باشگاه این را بپذیریم و برای بهترشدن تلاش کنیم.»

واکنش سولسشایر به انتقادها

تسنیم : سرمربی منچستریونایتد از وضعیتی که شاگردانش بعد از کسب دو برد متوالی مهم درلیگ برتر انگلیس دارند، راضی است و نسبت به انتقادها واکنش نشان داد. سولسشایر گفت: «همه می توانند ازهر چیزی انتقاد کنند و این چیزی است که بعضی از مردم فکر می کنند برای آنها یک امتیازمحسوب می شود. من اما برخلاف برخی منتقدان به آینده تیم بسیار امیدوار هستم.»

سقوط تیم پرسابقه برزیل

ایسنا : تیم فوتبال کروزیرو با شکست برابر پالمیراس برای نخستین باربه دسته دو سقوط کرد و به همین خاطر درگیری میان هواداران و پلیس به وجود آمد. بازیکنان سرکش، خداحافظی های پیاپی، بدهی ها و تحقیقات به خاطر رسوایی اغلب مدیران باعث شد کروزیرو، تیم پرسابقه فوتبال برزیل برای نخستین باربه دسته دو سقوط کند. این تیم پس از یک فصل کابوس وارتنها هفت برد کسب کرد و پس از شکست 2 بر صفر مقابل پالمیراس سقوط آن قطعی شد.