آرشیو دوشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۸، شماره ۳۵۸۶
حوادث
۱۱

پنج قاره

14 کشته در درگیری پلیس مکزیک با تبهکاران

14 نفر در درگیری میان اعضای یک باند خلافکار با نیروهای پلیس در مکزیک کشته شدند. در این حادثه که روز شنبه در منطقه ای در نزدیکی مرز مکزیک با آمریکا اتفاق افتاد، اعضای یک باند خلافکار با نیروهای پلیس درگیر شدند که این حادثه به کشته شدن 10 خلافکار و چهار نیروی پلیس منجر شد.

 در این حادثه یک گروه مسلح که سوار بر کامیونی بودند، در شهر «ویلا ینیون»، واقع در ایالت «کواویلا» با پلیس مکزیک درگیر شدند. چهار پلیس، 11 قاچاقچی و سه نفر با هویت نامشخص که یک کودک در میان آنها دیده می شود از کشته شدگان هستند. 

همچنین در جریان این درگیری شش نیروی پلیس مجروح شدند. 12 خودرو، مقدار زیادی سلاح و مهمات و مواد مخدر از قاچاقچیان کشف و ضبط شده است.

9 کشته در حادثه سقوط هواپیما

دست کم 9 نفر در حادثه سقوط یک هواپیما در آمریکا کشته شدند. پلیس ایالت داکوتای جنوبی اعلام کرد: در حادثه سقوط یک فروند هواپیما که روز شنبه اتفاق افتاد، 9 نفر جان خود را از دست دادند. پلیس محلی ایالت داکوتای جنوبی با بیان اینکه دو کودک و خلبان هواپیما از جمله قربانیان این حادثه بودند، اعلام کرد: این هواپیما پس از بلندشدن از باند فرودگاه سقوط کرد. این هواپیما حامل 12 سرنشین بود که سه نفر از آنها از این حادثه جان سالم به در بردند. گزارش های اولیه حاکی از آن است که وضعیت نامساعد آب وهوایی در بروز این حادثه نقش داشته.