آرشیو چهارشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۸، شماره ۴۷۷۴
ورزش
۱۸

جهان ورزش

بعد از حکم سنگین کمیته ضد دوپینگ انتقاد پوتین از محرومیت روسیه

ایسنا : آژانس ضددوپینگ محرومیت سنگینی برای ورزش روسیه اعمال کرد و تمامی تیم های این کشور به دلیل دوپینگ سازمان یافته برای چهار سال حق حضور در هیچ رقابت بین المللی را ندارند. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه گفت: «این تصمیم کاملا در تضاد با منشور المپیک است و ما کاملا این حق را داریم و با تمام توان خودمان پیگیری می کنیم که موضوع در دادگاه عالی ورزش مطرح شود. آنها انگیزه های سیاسی را به جای روحیه ورزشی در نظر گرفته اند.»

حکم اخراج آنچلوتی امضا شد؟

فارس : شبکه اسکای اسپورت ایتالیا خبر داد که ناپولی تصمیم به اخراج سرمربی خود گرفته است. این رسانه مدعی شد باشگاه ناپولی تصمیم نهایی درباره کارلو آنچلوتی، سرمربی خود را گرفته و حکم اخراجش امضا شده است. ناپولی این روزها با هدایت سرمربی سابق رئال دچار مشکل شده و در 9 بازی گذشته پیروزی ای کسب نکرده است.

نارضایتی از داوران ال کلاسیکو

ورزش سه : مسابقه عقب افتاده ال کلاسیکو قرار است چهارشنبه 27 آذرماه در نیوکمپ بارسلونا برگزار شود، اما به نظر می رسد که رئال مادرید از انتخاب داور این بازی ناراضی باشد. الخاندرو خوزه هرناندز به عنوان داور ال کلاسیکو انتخاب شد. رئالی ها اما تردیدهایی در مورد داور انتخاب شده دارند. این باشگاه طی سال های اخیر چندبار از داوری هرناندز ضربه خورده و همین موضوع باعث نارضایتی آنها شده است.

معرفی گزینه جانشینی نیمار

تسنیم : ستاره آفریقایی لیورپول ممکن است جانشین گران ترین بازیکن فوتبال جهان در پاری سن ژرمن شود. پاری سن ژرمن برای آینده به فکر دورانی است که نیمار را در اختیار نخواهد داشت. براساس اعلام فرانس فوتبال و ال موندودپورتیو، مدیریت باشگاه فرانسوی سادیو مانه را گزینه جانشینی بازیکن برزیلی کرده است.

نظر جالب راموس در مورد توپ طلا

ایرنا : کاپیتان رئال مادرید با انتقاد از برگزارکنندگان جایزه توپ طلا نظر جالبی در مورد این جایزه داد. سرخیو راموس گفت: «آنها می توانند یک توپ طلا مخصوص کریستیانو و مسی درست کنند و هرسال بر اساس نتایج به یکی از آنها بدهند و یک توپ طلا هم برای بقیه فوتبالیست ها آماده کنند. این در نهایت به نفع فوتبال خواهد بود. البته مسی درسال های اخیر نقش تعیین کننده ای در موفقیت های تیمش داشته و رونالدو هم در سال هایی موفق بوده اما بازیکنان دیگری نیز بودند که شایسته دریافت توپ طلا باشند.»