آرشیو چهارشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۸، شماره ۲۲۳۵۲
شهرستان ها
۷

پرداخت تسهیلات 70 میلیون ریالی به 4 هزار بازنشسته گلستان آغاز شد

مدیر صندوق بازنشستگی گلستان از آغاز پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به مبلغ 70 میلیون ریال به چهار هزار بازنشسته این استان از آبان ماه امسال خبر داد.

محمد براری، در مراسم تجلیل از 242 نفر از فرهنگیان بازنشسته سال 97 مدیریت آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس اظهار داشت: پرداخت این تسهیلات هر ماه به 500 نفر از پیشکسوتان که تا الان سه هزار و 607 نفر برای دریافت آن ثبت نام کردند، انجام می شود و تا اردیبهشت یا خرداد سال 99 ادامه دارد.

وی اضافه کرد: پیش از این سهمیه پیش بینی شده برای پرداخت تسهیلات 70 میلیون ریالی به بازنشستگان گلستان، سه هزار نفر بود که با تلاش های صورت گرفته این تعداد به چهار هزار نفر افزایش یافت.

وی از عضویت 30 هزار پیشکسوت ادارات و نهادهای مختلف گلستان که حدود 70 درصد آن بازنشسته فرهنگی هستند، در صندوق بازنسشتگی خبر داد و گفت که با مدیران برخی بانک های گلستان نیز برای پرداخت تسهیلات با کارمزد پایین به منظور خرید لوازم خانگی و کمک هزینه ازدواج ویژه فرزندان اعضای این صندوق رایزنی شده که این تسهیلات نیز پرداخت می شود.

وی همچنین از افزایش 15 درصدی سقف خدمات بیمه تکمیلی درمان بازنشستگان استان گلستان هم خبر داد و تصریح کرد که افزایش سقف خدمات بدون افزایش حق بیمه پرداختی خواهد بود.