آرشیو پنجشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۸، شماره ۷۲۲۷
ورزشی
۱۱

اخبار کوتاه

■ بانک تجارت در سال 1383 یک وام یک میلیارد و 300 میلیون تومانی به باشگاه پرسپولیس پرداخت کرد؛ وامی که به گزارش ایسنا، هنوز بازپرداخت نشده و اکنون بانک بعد از 15 سال از محمد دادکان، رئیس وقت فدراسیون فوتبال که عضو افتخاری هیات مدیره آن زمان پرسپولیس بود و همچنین سایر اعضای آن هیات خواسته است برای پرداخت این مطالبات، اقدامات لازم را صورت دهند. دادکان دیروز دریافت این نامه را تایید کرد.

■ در گزارش جدیدی که «AFC» درباره کیفیت و شرایط لیگ برتر فوتبال ایران ارائه داده، تصریح شده که در 16 باشگاه حاضر دراین لیگ، 592 بازیکن شاغلند که 8 درصد آنها خارجی و بقیه  ایرانی اند. همچنین دراین گزارش تاکید شده که قرارداد بازیکنان و دستمزدها دراین لیگ در بسیاری از موارد با موازین حرفه ای و استاندارد همخوانی لازم را ندارد.

■ تمرین روز گذشته پرسپولیس در ورزشگاه شهید کاظمی طبعا با ریکاوری کوتاه مدت نفرات حاضر در مسابقه یک روز پیش تر سرخ ها با گل گهر سیرجان و خروج سریع آنها از جریان تمرین همراه شد اما گابریل کالدرون برای سایر نفرات پرسپولیس برنامه های متنوعی را به اجرا گذاشت. انجام بازی تحت فشار در نیمی از زمین، سانتراز جناحین و سپس شوتزنی از پشت 18 قدم در دستور کار آنها قرار گرفت.

■ در حالی که مسائل فنی تیم استقلال تحت الشعاع مشکلات مدیریتی و خروج آندره آ استراماچونی از ایران قرار گرفته است، تمرین دیروز  این تیم در غیاب 5 بازین انجام شد. غایبان این تمرین چشمی، باقری، اسماعیلی، یزدانی و دشتی بودند که اکثرشان مصدومند.