آرشیو شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۸، شماره ۲۲۳۵۴
ورزش
۹

چرا تیم ملی والیبال بازی تدارکاتی برگزار نمی کند؟

کمتر از یکماه مانده به آغاز مسابقات انتخابی المپیک هنوز فدراسیون والیبال نتوانسته برنامه تدارکاتی مشخصی برای بازی های دوستانه در نظر بگیرد و بازیکنان بدون حضور لژیونرها تنها در کمپ تهران تمرینات خود را دنبال می کنند.

رقابت های انتخابی المپیک قاره آسیا برای رشته والیبال، از 17 تا 22 دی ماه سال جاری به میزبانی کشور چین برگزار خواهد شد که تیم ملی ایران نیز باید در این مسابقات به مصاف رقبایی چون استرالیا و چین برود. این آخرین فرصت ایران برای حضور در المپیک 2020 است و شاگردان کولاکوویچ برای شرکت در بازی های تابستانی 2020 توکیو باید قهرمان مسابقات پیش رو شوند.

اکنون یکی از اصلی ترین مسائل پیش روی تیم ملی نبود بازی های تدارکاتی است. پیش از این مسئولان فدراسیون از برگزاری چند دیدار تدارکاتی با تونس در تهران خبر داده بودند، هر چند به نظر نمی رسد تیمی چون تونس حریف تدارکاتی مناسبی برای ایران باشد اما طبق گفته امیر خوش خبر(سرپرست تیم ملی)، فعلا تصمیم دقیقی برای برگزاری بازی دوستانه با تونس گرفته نشده است. علی فتاحی دبیر فدراسیون والیبال نیز در مورد برگزاری بازی های تدارکاتی به ایسنا گفت: تا این لحظه که با شما صحبت می کنم هیچ برنامه ای برای بازی های تدارکاتی نداریم. تونس اعلام آمادگی کرده بود اما ما کنسل کردیم. دعوت نامه ای هم به تیم های قطر و مصر فرستادیم تا شاید تورنمنت سه جانبه ای را برگزار کنیم، اما متاسفانه تاکنون هیچ پاسخی از آنها دریافت نکرده ایم.با توجه به اینکه ملی پوشان همیشه از نبود بازی های تدارکاتی برای تیم ملی گلایه کرده اند، باید دید نهایتا کادرفنی در این مورد چه تصمیمی خواهد گرفت.