آرشیو یکشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۸، شماره ۵۵۵۰
حوادث
۱۹

جنایت برای فرار از دام شیطانی

پسر 19 ساله که به اتهام قتل دوستش بازداشت شده بود اعتراف کرد چون دوستش قصد کشتن وی را داشته، برای نجات خود او را با چاقو به قتل رسانده است.

به گزارش خبرنگار جنایی جام جم، ساعت 7 و 40 دقیقه صبح 25  آبان امسال محمد تقی شعبانی، بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران از طریق ماموران کلانتری پاسداران ازقتل پسری 19 ساله در ساختمان نیمه کاره ای در حوالی محله پاسداران خبرداد. ماموران تیم جنایی پلیس آگاهی در محل حاضر شدند و معلوم شد پسر19 ساله در حالی که زخمی بوده، به بیمارستان منتقل شده و در آنجا بر اثر شدت جراحات فوت کرده است.   تحقیقات از حاضران در محل نشان می داد عامل این جنایت، پسری 19 ساله به نام وحید است که او در همان محل کارش که ساختمان نیمه کاره بود، بازداشت شد. او در بازجویی اولیه مدعی شد با دوستش در حال شوخی بوده و وی را هل داده که به میله آهنی که در محل بوده برخورد کرده و نتوانسته تعادلش را حفظ کند و میله به پهلویش اصابت کرده و او فوت شده است.

 این در حالی بود که کارشناسان پزشکی قانونی اعلام کردند که پسر 19 ساله براثر اصابت میله آهنی زخمی نشده بلکه براثر اصابت جسمی برنده به قتل رسیده است. ماموران برای روشن شدن  این موضوع محل جنایت را دوباره بررسی کردند که معلوم شد روی میله آهنی رد خونی نبوده و چاقویی را یافتندکه در همان محل درگیری  لکه های خون روی آن بود. بنابراین متهم به قتل دوباره مورد بازجویی قرار گرفت تا این که با گذشت بیش از یک ماه از این جنایت  در جریان تحقیقات پلیسی اعتراف کرد دوست 19 ساله اش را با ضربه چاقو به قتل رسانده و درباره انگیزه اش گفت: من و مقتول همیشه با هم شوخی می کردیم اما آن شب متوجه شدم  قصد او شوخی نبوده بلکه می خواست مرا در دام شیطانی اش گرفتار کند که با هم درگیر شدیم. او مرا به روی میزی که در آنجا بود پرت کردو با دستانش  می خواست خفه ام کندکه برای نجات جانم،چاقویی را از روی میز برداشتم و ضربه ای به او زدم که باعث نجات خودم و مرگ او شد.