آرشیو دوشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۸، شماره ۲۲۳۵۶
اخبار کشور
۲

کیهان و خوانندگان

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر

33916546 تمام ساعات شبانه روز

سامانه پیام کوتاه 30002323

خدا رحم کند! رئیس جدید سازمان ملل با لحن و طرفداری از ایران، ظاهرا کلاه جدیدی برای کاسبان برجام تدارک دیده و سفر رئیس جمهور کشورمان به ژاپن در همین جهت به نظر می رسد.

سید طبایی- قم

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) سپاه گفته است با نقدینگی سرگردان در کشور کارهای بزرگی می شود انجام داد. بسیار پیشنهاد خوبی است. امید است با راه اندازی سهام های کوچک با سود مناسب، نقدینگی های سرگردان را جمع آوری کنند و در امر عمرانی کشور به کارگیری کنند.

دولابی از قم

موشه دایان باید جلوی این جماعت غرب زده و  واداده و... لنگ بیندازد. همان طوری که در مقاله مدیر مسئول محترم کیهان آمده بود، نیروهای امنیتی، نباید به سادگی از کنار تحرکات غرب زدگانی چون امضاء کنندگان بیانیه 77 نفره  و افراد پنهان شده در پشت این آشوب ها بگذرند. دیگر آشوبگران چه باید می کردند تا تحت تعقیب قرار گیرند؟ اگر مجال پیدا می کردند جنایتی بدتر از آنچه امروز در عراق اتفاق افتاد و آن نوجوان مظلوم را کشتند و آویزان کردند اتفاق می افتاد.

0049—0911

نفوذ در کنار تحریم ها در دستور کار دشمنان کشورمان بوده است و بسیاری از مشکلات کشور به پروژه نفوذ مربوط می شود. همه مردم باید با تمام دقت و هوشیاری به این خطر بزرگ حساسیت نشان دهند و جلوی آن را بگیرند. وضعیت عراق، ترورها، ناامنی ها و تخریب ها، کشتار مردم نمونه های تلخی است که توسط عوامل نفوذی به خاطر عدم دقت و عدم واکنش مردم در این مسئله به وجود آمده است.

6406—0912

چرا این دولت پس از 6 سال و اندی از عمر خود هنوز ضعف های خود را به دولت دهم نسبت می دهد؟ چرا نمی گوید با بی تدبیری خود از جمله حذف کارت سوخت و سهمیه بندی بنزین چه خسارت هایی به اقتصاد کشور زده است. در عرض 20 روز که کارت سوخت و سهمیه بندی بنزین اجرا شد 20 میلیون لیتر بنزین صرفه جویی شد. حال اگر روش دولت قبل (کارت سوخت و سهمیه بندی) تداوم می یافت جلو این ضرر چندین میلیاردی گرفته نمی شد؟

0721—0912

دشمنان انقلاب اسلامی از هم اکنون تلاش می کنند تا انتخابات مجلس کمرنگ و ضعیف برگزار شود و صلاحیت و مشروعیت نظام زیر سوال برود. لذا از باز نشر پیام هایی که بسیاری از آن ها زیر سوله های منافقین در آلبانی و یا توسط جریان نفاق دهه هشتاد و نود تهیه و منتشر می شود خودداری کنیم. باید بدانیم که مشکلات ما از انقلاب ما نیست بلکه از انتخاب ماست وظیفه داریم در تمامی انتخابات هم درست  انتخاب کنیم و هم به کوری چشم دشمنان داخلی و خارجی پرشور شرکت کنیم و امید دشمنان را به یاس تبدیل نماییم. ان شاءا... با انتخاب افراد متعهد و متخصص اولین مرحله گام دوم انقلاب را مستحکم برداریم.

8140—0912

امام خامنه ای فرمودند، زمینه را برای روی کار آمدن یک دولت جوان و حزب اللهی فراهم کنید. امیدوارم با بصیرت انقلابی ملت در دوم اسفند  98 به این خواسته حضرت ولی امیر مسلمین امام خامنه ای نزدیک شویم تا پس از آن، زمینه شکل گیری دولت انقلابی در 1400 فراهم شود. ان شاءالله

8688—0938

باید با طرح شکایت به لاهه تمام غرامت دکتر سلیمانی عزیز که بی هیچ جرم و گناهی بیش از 14 ماه در آمریکا توسط شیطان های پست آمریکایی زندانی شد و نیز تمام بیمارانی که به علت رفتار بی رحمانه آمریکا داروی مورد نیازشان به آن ها نرسید و از دنیا رفتند درخواست شود.

8631—0918

پیشنهاد می شود داستان اسارت دانشمند برجسته کشورمان پرفسور دکتر مسعود سلیمانی در کتب درسی درج شود و فیلمی هم در این زمینه ساخته شود.

6810—0911

مدعیان اصلاحات موظف اند به مردم پاسخگو باشند، مگر یادشان رفته که پیروزی نمایندگان مورد حمایت شان را برابر با رفاه بیشتر عموم مردم تعبیر می کردند حالا که سفره های مردم با دروغگویی شان کوچکتر از گذشته شده است ژست انتقاد به وضع موجود گرفته اند؟!

1267—021

در دو دهه اخیر از جریان مدعی اصلاح طلبی نام چند شهید به ثبت رسیده است ؟! ولی گروه گروه از این جماعت برای پادویی شیطان بزرگ پس از اتمام و یا برکناری از پست و مقام، راهی غرب و پناهنده به شیطان شده اند! چه کسانی حاضرند با این تفکرات این جریان همراهی کنند؟

5537—-0938

از فرماندهی کل سپاه سردار سلامی تقدیر و تشکر می کنیم که با شناخت دقیق از دشمن شجاعانه در مقابل شیطنت شیاطین ایستاده و هیچ گونه ضعفی از خود نشان نمی دهند. امنیت و آسایش امروز و هر ساعت خود را مدیون ایستادگی فرزندان سلحشور این ملت همچون ایشان هستیم.

علیمردانی

با توجه به آلودگی هوای تهران و درخواست استفاده از خودروهای عمومی، و با حذف این خودروها از بسیاری مسیرهای فرعی و واگذاری اکثر اتوبوس های شرکت واحد به بخش خصوصی و تعیین حداقل هزار تومان برای کرایه، خانواده های 5-6 سرعائله و بچه مدرسه ای چگونه قادرند با وسایل عمومی تردد کنند؟ به همین علت است که آنها به خرید وسیله نقلیه فرسوده روی می آورند و به آلودگی هوا کمک می کنند.

زارعی- تهران

دولت به جای اینکه پاسخگوی ناتوانی اش در اداره کشور باشد به صدا و سیما حمله می کند! کارنامه مردود دولت را که نمی توان در صدا و سیما به عنوان کارنامه مورد قبول دولت جا زد! زیرا مردم می بینند که با واقعیت حاکم در جامعه متفاوت است. اجابت این انتظار بیجای دولت از رسانه ملی ممکن است مردم را به این رسانه همانند دولت بی اعتماد کند.

1700—-0936

یک مربی خارجی فوتبال به دلیل پرداخت نشدن حقوقش به کشور خود بازگشته ولی تعدادی وزیر، گروهی از نمایندگان و چند سازمان شبانه روز به تلاش افتاده اند که این مشکل را حل کنند. چرا تاکنون یک صدم این تلاش و کوشش را برای حل مشکل اشتغال، مسکن و ازدواج جوانان هم وطن خود نکرده اند؟

سوری

برای خرید یک دستگاه خودرو با واریز 45 میلیون تومان که با قرض و وام 18 درصد تهیه کرده ام و به امید تحویل یک ماهه طبق تعهد شرکت سایپا، این تصور که با مسافرکشی توان پرداخت اقساط آن را خواهم داشت، ثبت نام نمودم. حال با گذشت 3 ماه که از تاریخ ثبت نام سپری شده و شرکت هم واهمه ای از عدم اجرای تعهد خود ندارد،  در پرداخت اقساط وام های دریافتی برای خرید خودرو به مشکل جدی برخورد کرده ام. از مسئولان امر درخواست می کنم مشکل مرا و فرزند جوان بیکارم را که به کار با خودرو امیدوار شده بود حل کند و به عدم تعهد این شرکت ها در سرکار گذاشتن مردم رسیدگی کنند. ما نیز متعهد می شویم دیگر برای خرید خودرو در هیچ شرکتی ثبت نام نکنیم!

فرهنگی بازنشسته

در برخی از محلات در هر خیابان یک تا سه قهوه خانه تاسیس شده است که جوانان بیکار در آن محیط های آلوده ساعت ها وقت شان را تلف می کنند. اگر قرار است چرخ های اقتصاد کشور با همیاری همه مردم به حرکت درآید باید به جای قهوه خانه ها، مراکزی به وجود بیاید که به جوانان راه رشد و پیشرفت را نشان دهد.

7472—021