آرشیو دوشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۸، شماره ۷۲۳۰
ورزشی
۱۵

اخبار کوتاه

■ پرسپولیس ظهر دیروز در بازی دوستانه با تیم لیگ یکی سرخپوشان پاکدشت به تساوی 3-3 رسید. البته نفرات حاضر در دیدار با سایپا استراحت کردند. گل های پرسپولیس توسط سعید حسین پور، مهدی عبدی و فرشاد احمدزاده به ثمر رسید.

■ نماینده های باشگاه ترابزون ترکیه که سیدمجید حسینی عضو آن است، بازی اخیر روزبه چشمی، مدافع- هافبک استقلال مقابل شاهین را دیدند و به گزارش سایت حریت ترکیه، بزودی برای جذب او اقدام می کنند.

■ در آخرین روز از رقابت های سنگ نوردی نوجوانان و جوانان قهرمانی آسیا در هند، محیا دارابیان در ماده سرعت رده نوجوانان موفق به کسب یک مدال طلای دیگر شد. او در روزهای گذشته در مواد بولدرینگ و لید این مسابقات نیز به ترتیب موفق به کسب مدال طلا و نقره شده بود.

■ سیدمهدی رحمتی، دروازه بان فعلی شهرخوردو و کاپیتان سابق استقلال، دیروز با انتشار متنی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: «چند سال است به خاطر مشکل مالیاتی، ممنوع الخروج و ممنوع المعامله هستم. آقایان در استقلال هر روز ادعا می کنند که این باشگاه هیچ بدهی ندارد و ظاهرا اطلاعات غلط به AFC داده اند اگر مشکل مالیاتی ام حل نشود، همان رفتاری را انجام می دهم که آقایان در این چند سال با من انجام دادند.»