آرشیو دوشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۸، شماره ۹۶۵۹
صفحه آخر
۱۲

سیروس مقدم ،کارگردان پایتخت 6 خبر داد: بازگشت «بهبود» از شاخ آفریقا

کارگردان مجموعه تلویزیونی «پایتخت» گفت: ما بهبود را زنده کردیم و اتفاقا از شاخ آفریقا پیدا می شود و به قصه برمی گردد.

به گزارش فارس، سیروس مقدم در ادامه گفت: این سریال به ژانر وحشت ارتباطی ندارد و بیشتر به رابطه انسان، خدا و شیطان می پردازد و در مقایسه با باقی کارهایم در فضایی نزدیک به سریال «اغماء» است. 

وی ادامه داد: ما در این سریال سعی کردیم بازیگرانی را انتخاب کنیم که با نقش همخوانی داشته و مناسب آن کاراکتر باشند و صرفا به ویترین و فروش نگاه نکردیم و این برای من مهم تر بود، ضمن اینکه دلم می خواست هیچ پیش داوری برای شخصیت ها وجود نداشته باشد و مخاطب با قصه آدم ها را بشناسد.

وی درباره اینکه چرا در این سریال مجدد با محسن تنابنده کار نکرده است توضیح داد: محسن تنابنده درگیر چند تا کار بود از طرفی قرارداد دو تا کار سینمایی هم داشت و از طرف دیگر مسئولیت پایتخت هم روی دوشش بود و به شدت مشغول بود اما از همفکری او استفاده کردیم.

همان طور که پیش از این اعلام شده بود در فصل جدید پایتخت کاراکتر «بابا پنجعلی» حذف می شود و مقدم درباره این حذف شخصیت گفت: پنجعلی تمام خصوصیات و ویژگی هایی که داشت را در پنج فصل استفاده کردیم و چون آلزایمر داشت و تحلیل رفته بود دیگر کاری برای شخصیت نمی شد کرد اما ما کماکان در فصل 6 هم برای او قصه پردازی را داریم.

این کارگردان درباره ویژگی فصل جدید و بازگشت مهران احمدی گفت: اگر درباره شگفتی جدید بخواهم بگویم همان چیزی است که خبری شده ؛ یعنی بازگشت بهبود به قصه ! ما بهبود را زنده کردیم و اتفاقا از شاخ آفریقا پیدا می شود و به قصه برمی گردد.

سیروس مقدم با اشاره به اینکه بهرام افشاری در فصل جدید دروازه بانی را با شخصیتی که عهده دار آن است تجربه می کند و اضافه کرد: بهرام افشاری (بهتاش) در فصل جدید پررنگ تر می شود و در واقع یکی از نقش های کلیدی سریال را برعهده دارد و به خاطر فیزیک و قد و قامتش، محسن تنابنده یک کار جدیدی برای او خلق کرده که با کلاه پیترچکی در تست گریم دیدید و به بهانه این موقعیت، مخاطب وارد فضاهای جدیدی در قصه و روایت می شود که کار را بسیار دیدنی می کند.