آرشیو دوشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۸، شماره ۹۶۵۹
سیاسی
۲

دبیر شورای ائتلاف نیرو های انقلاب اسلامی استان تهران در گفت و گو با «رسالت»

مجلس فعلی، متاثر از اندیشه های دولت ناکارآمد است

سارا عسگری

عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی بابیان این که وحدت و ائتلاف تنها راه رسیدن به پیروزی در انتخابات مجلس است، گفت: «در این دوره از انتخابات مجلس باید کارها بر پایه علمی و مطالعاتی باشد و عملکرد مجلس آینده طوری باشد که عملکرد مجلس دهم را جبران کند.»

احمد صادقی، عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در گفت وگو با «رسالت» در مورد نزدیک شدن به انتخابات و برنامه های جریان انقلاب، بیان کرد: «اتحاد نیروهای انقلابی در این دوره حتی با سلایق متفاوت و مختلف، نشان دهنده این است که تجربیات گذشته را مدنظر قراردادند و به این نتیجه رسیدند که وحدت و ائتلاف تنها راه رسیدن به پیروزی است. همچنین از ویژگی های شکل گیری شورای انقلاب در این دوره حضور بیشتر جوانان و بانوان است.»

وی افزود :«در این دوره باید کارها بر پایه علمی و مطالعاتی باشد. لحظه به لحظه وضعیت و اخبار روز رصد و تحلیل شود و با توجه به نظر نخبگان و استفاده از اندیشه های فعال تصمیم گیری شود. امیدواریم با این تصمیمات، مجلسی با عملکرد مناسب و کارآمد تشکیل دهیم تا شور و شوقی دوباره، در مجموعه جریان انقلاب و مردم به وجود آید.»

دبیر شورای ائتلاف نیرو های انقلاب اسلامی استان تهران با اشاره به اوضاع مجلس فعلی، اظهار داشت: «مجلس فعلی بی خاصیت است و جایگاه اصلی خود، که قانون گذاری بوده را فراموش کرده است و خروجی مصوباتشان نیز باری از دوش مردم برنمی دارد. همچنین دیگر وظیفه آن ها نظارت بر اجرای قانون است که در این مورد ناکارآمد بود. زیرا مجلس فعلی، مجلسی فرمایشی و متاثر از اندیشه های دولت ناکارآمد و فرسوده است.»

عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی ادامه داد: «نمایندگان مجلس دهم وام دار دولت هستند و هر آنچه دولت بخواهد اجرا و به دنبال منافع خودشان هستند. کشور در پایان دوره برنامه ششم است و مجلس جدید می تواند با برنامه های درازمدت پایه های دولت بعدی را مستحکم کند.»

مردم در سخت ترین گذرگاه های انقلاب درصحنه بوده اند

وی در پایان به مشارکت مردم در این دوره اشاره کرد و افزود: «مردم ما همواره در سخت ترین گذرگاه هایی که انقلاب را تهدید می کرد، درصحنه بودند و کشور را نجات داده اند و در این دوره از انتخابات نیز به این مشکلاتی که دولت برای آن ها ایجاد کرده توجه نمی کنند و با حضور پرشور خود تغییر وضع موجود را رقم خواهند زد.»