آرشیو دوشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۸، شماره ۹۶۵۹
ورزشی
۱۱

گوناگون

سنگ نورد ایرانی طلایی شد

 درآخرین روزازرقابت های سنگ نوردی نوجوانان و جوانان قهرمانی آسیا که درهند برگزار شد، محیا دارابیان در ماده سرعت و دررده سنی نوجوانان موفق به کسب یک مدال طلای دیگر شد.    

 اسکی بازان در راه ترکیه

اسکی بازان ایران دررقابت های بین المللی ترکیه حضور پیدا می کنند.این مسابقات ازروز 26 آذرماه در رشته های مارپیچ کوچک و بزرگ برگزار می شود.    

 گلایه های آقای خاص کشتی

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ضمن انتقاد ازبی توجهی به مربیان داخلی فوتبال ایران، گفت: دراین اوضاع واحوال، بزرگترین دغدغه نه مشکلات مردم واقتصاد بیمارونه مسائل فرهنگی واجتماعی است، بلکه دغدغه بازگشت استراماچونی به ایران ومبلغ قراردادش است! پس ازماجرای دنباله دارقهرسرمربی ایتالیایی استقلال به دلیل عدم دریافت مطالباتش که اظهارات بیش ازاندازه ومتناقض سخنگوی وزارت ورزش را نیزدرپی داشت تا جایی که نه تنها موضوع حل نشد بلکه به موضوعی سردرگم تبدیل شد وطرفداران میلیونی استقلال را نیزخشمگین ونگران کرد، محمد بنا نسبت به اتفاقات اخیرواکنش نشان داد وازاینکه چرا دراوضاع واحوال کنونی جامعه و ورزش، بحث اصلی معطوف به این موضوع شده است انتقاد کرد.    

 پاداش برای شکست شاهین

سرپرست باشگاه استقلال برای مجموعه این تیم بعد از بازی با شاهین 140 میلیون تومان پاداش در نظر گرفت.این مبلغ به حساب اعضای تیم واریز شده است.    

 درخشش حدادی در لیگ چین

درادامه رقابت های لیگ بسکتبال چین تیم نانجینگ که حامد حدادی ستاره بسکتبال ایران و آسیا را دراختیار دارد بازهم به یک پیروزی دیگر رسید و حدادی دراین برد نقش اصلی را ایفا کرد.    

 ترابوزان به دنبال چشمی

 باشگاه ترابوزان ترکیه همچنان به دنبال جذب روزبه چشمی است.این باشگاه  قصد دارد درپایان فصل که قرارداد چشمی با استقلال به اتمام می رسد اورا با قیمتی مناسب به خدمت بگیرد.     

افتتاح  استادیوم المپیک

با حضور نخست وزیری ژاپن، استادیوم ملی المپیک و پارالمپیک 2020 افتتاح شد.این استادیوم که توسط کنگوکوما معمار معروف طراحی شده، میزبان مراسم افتتاحیه و اختتامیه بازی های المپیک خواهد بود.     

جام باشگاه های جهان در بجنورد

پیکارهای جام باشگاه های جهان درحالی 26 آذر ماه به میزبانی بجنورد برگزار می شود که سطح کمی و کیفی این میدان بین المللی با توجه به اتفاقات اخیر، اهمیت فراوانی برای فدراسیون کشتی دارد.