آرشیو دوشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۸، شماره ۹۶۸۳
ورزشی
۱۱

گوناگون

تبریک به ملی پوشان والیبال

وزیرورزش صعود تیم ملی والیبال به بازی های المپیک را تبریک گفت. سلطانی فرافزود: اینجانب ضمن عرض تسلیت به خانواده ها وبازماندگان سانحه هوایی، از بلند قامتان والیبال که همانند سرباز برای موفقیت دراین رویداد بزرگ  تلاش کردند، قدردانی می کنم.    

هرتابرلین به دنبال  مجید حسینی

با تصمیم باشگاه ترابزون، مجید حسینی فصل آخر حضور خود را در این تیم سپری می کند و به زودی راهی تیم دیگری می شود. باشگاه هرتابرلین تلاش های خود را برای جذب حسینی آغاز کرده و با 2/5 میلیون یورو به دنبال اواست.     

 باقری از استقلال جدا شد

 میلاد باقری مدافع فصل جاری آبی پوشان بعد از حضور در باشگاه و توافق با مسئولان استقلال، از این تیم به صورت رسمی جدا شد.این بازیکن در ابتدای فصل از مس به استقلال پیوسته بود.    

 ماهینی به پیکان پیوست

دانیال ماهینی بازیکن سابق تیم استقلال خوزستان و سایپا با عقد قراردادی به صورت رسمی راهی تیم پیکان شد تا خودروسازان را در نیم فصل دوم رقابت های لیگ برتر همراهی کند.    

لبخند جام به لیورپول

 تیم فوتبال لیورپول که در اوج آمادگی قرار دارد در دیدار خارج از خانه مقابل تاتنهام به برتری رسید و بیستمین پیروزی فصل را جشن گرفت.لیورپول با برتری دراین دیدار از 21 بازی به آمار خیره کننده بیست پیروزی رسید تا با 61 امتیاز، از همین حالا آماده رسیدن به قهرمانی باشد.    

صفدریان مدال نقره گرفت

در مسابقات یخ نوردی قهرمانی آسیا محمدرضا صفدریان قهرمان یخ نوردی کشورمان موفق شد بر سکوی دوم آسیا ایستاده و نشان نقره را کسب کند.    

 همتی از پرسپولیس رفت

 بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس در فسخی دوطرفه با باشگاه، از جمع سرخ پوشان جدا شد.آدام همتی در ابتدای لیگ هفدهم به پرسپولیس آمد و یک بار هم برای این تیم گل زنی کرد.    

آل کثیر سرخ پوش می شود

باشگاه پرسپولیس مذاکرات خوبی را با عیسی آل کثیر و باشگاه  نفت آبادان داشته و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، این بازیکن  امروز انتقالش به پرسپولیس را نهایی خواهد کرد.    

شکست امیدها مقابل کره

 تیم های ملی ایران و کره جنوبی از مرحله گروهی رقابت های زیر23 سال آسیا دیروز در تایلند به میدان رفتند که این دیدار درنهایت با نتیجه 2 بر یک به سود کره جنوبی پایان یافت.