آرشیو شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۸، شماره ۴۸۰۶
ورزش
۱۸

جهان ورزش

تغییر شکل لیگ قهرمانان اروپا

ایسنا : یوفا قصد دارد تعداد بازی تیم ها در لیگ قهرمانان اروپا را افزایش دهد و به همین خاطر شکل این رقابت ها تغییر خواهد کرد. این سازمان می خواهد تیم ها هر فصل چهار بازی بیشتر انجام دهند و تعداد دیدارهای شان به جای 13 بازی حداکثر به 17 برسد. باشگاه های بزرگ اروپا در آخرین جلسه خود در پاریس برای گسترده شدن این رقابت ها تصمیم گیری خواهند کرد. این تغییر می تواند باعث درآمدزایی بیشتر این نهاد و همچنین باشگاه های حاضر در لیگ قهرمانان شود.

حسادت عجیب به لیونل مسی

تسنیم : تا پیش از این برخی رسانه ها از نارضایتی رونالدو نسبت به کسب یک توپ طلای بیشتر مسی مطالبی منتشر کردند، اما حالا مربی یوونتوس رسما حسادت خود را به این ماجرا نشان داده است. مائوریتزیو ساری در این خصوص گفت: «من دوست دارم به کریستیانو کمک کنم که ششمین توپ طلای خود را ببرد چون از اینکه یک بازیکن دیگر بیشتر از رونالدو توپ طلا برده است ناراحتم! ما به او برای کسب توپ طلای دیگر کمک می کنیم.»

شوک بزرگ به تیم ملی انگلیس

فارس : روزنامه معتبر و پرمخاطب ایندیپندنت چاپ انگلیس ادعا کرد ستاره تیم ملی انگلیس به مسابقات جام ملت های اروپا نخواهد رسید. مصدومیت سنگین و چندین ماهه هری کین نه فقط برای تاتنهام در ماه های باقیمانده فصل جاری، مشکل زا است حتی می تواند برای تیم ملی انگلیس نیز دردسر ایجاد کند.کین به دلیل مصدومیت پارگی عضله پای چپ خود شش ماه از میادین دور خواهد بود.

کمین مورینیو برای پاداش بزرگ!

ایسنا : سرمربی تاتنهام یک پاداش بزرگ پیش روی خود دارد. فتح لیگ برتر در سال جاری برای تاتنهام تقریبا غیرممکن است، اما کسب سهمیه لیگ قهرمانان هم کار آسانی نخواهد بود. براساس بندی که در قرارداد مورینیو وجود دارد اگر او به همراه تاتنهام بتواند سهمیه لیگ قهرمانان را کسب کند مبلغ قابل توجهی دریافت خواهد کرد. مورینیو در صورت فتح لیگ قهرمانان دو میلیون پوند پاداش دریافت خواهد کرد.

ضیافت شام برای بارسایی ها

ورزش سه : در حالی که بارسلونا فردا اولین دیدار رسمی خود با هدایت کیکه ستین را مقابل گرانادا انجام خواهد داد، سرمربی جدید، بازیکنانش را به یک مهمانی شام دعوت کرد تا با آنها در محیطی صمیمی بیشتر آشنا شود. او بازیکنان بارسا را به رستورانی لوکس در منطقه مرفه نشین شهر بارسلونا دعوت کرد.