آرشیو دوشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۸، شماره ۲۲۳۸۶
اخبار کشور
۳

تشییع دو شهید سانحه هوایی در اهواز و شیراز

پیکرهای پاک و مطهر شهید مجتبی عباس نژاد و غنیمت اژدری از شهدای هواپیمای بوئینگ 737 اوکراین، دیروز در شهرهای اهواز و شیراز توسط مردم شهید پرور این دو شهر تشییع و خاکسپاری شد.

پیکر شهید مجتبی عباس نژاد با حضور جمعی از فرماندهان، مسئولان، دانشجویان و مردم شهیدپرور اهواز در بهشت شهدای این شهر تشییع و خاکسپاری شد.

به گزارش ایرنا ، شهید عباس نژاد متولد سال 1372 و از دانشجویان ورودی 1390 در رشته کارشناسی برق دانشگاه شهید چمران اهواز و دانش آموخته کارشناسی ارشد مهندسی برق دانشگاه تهران بود. زنده یاد عباس نژاد در مقطع دکتری و در رشته الکترونیک دیجیتال دانشگاه تورنتو کانادا تحصیل می کرد. مرحوم عباس نژاد دستیار آموزشی دانشگاه تورنتو بود و برای دیدن خانواده خود به اهواز سفر کرده بود.

شهید عباس نژاد یکی از مسافران این پرواز بود که در این سانحه هوایی جان خود را از دست داد.مجتبی دقایقی قبل از شروع پرواز توییتی را منتشر و از دوستانش حلالیت خواسته بود.

 پیش از این نیز در روز جمعه پیکرهای شهیدان شاهرخ اقبالی ، همسرش مریم آقامیری و دخترشان شهزاد اقبالی که آنان نیز در سانحه هوایی جان خود را از دست دادند ،بر دستان مردم شریف اهواز تشییع و در بهشت شهدای این شهرستان به خاک سپرده شدند.

شهروندان شیرازی ، نیز دیروز (یکشنبه) پیکر مطهر شهیده غنیمت اژدری شهید حادثه سقوط هواپیمای بویینگ را در شیراز تا آرامگاه ابدی بدرقه کردند و در فضایی آمیخته با اشک و آه وی را در قطعه شهدای شیراز به خاک سپردند.

آیین تشییع این شهید حادثه سقوط هواپیمای بویینگ با حضور برخی از مسئولان و مدیران استانی ترتیب یافت ، اقشار مختلف مردم، خانواده شهیده غنیمت اژدری را در این مصیبت تنها نگذاشتند و با ندای الله اکبر و لا اله الا الله وی را تا خانه ابدی بدرقه کردند.

رهام بخش حبیبی فرمانده انتظامی استان فارس، برخی از فرماندهان عالیرتبه سپاه و بسیج، مسئولان و مدیران دستگاه های اجرایی نیز در آیین تشییع پیکر شهیده غنیمت اژدری حضور داشتند.