آرشیو دوشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۸، شماره ۵۵۸۱
زندگی
۱۳

حق با شماست

# پارک_دوبل

رجبی از تهران: با وجود باریک بودن خیابان سلیمانی شرقی در منطقه چیذر قیطریه، برخی خودروها اقدام به پارک دوبل می کنند و این موضوع باعث ترافیک و حرکت کند خودروها می شود.

# جاجرود_سرعت

لطیفی از تهران: محدودیت سرعت حداکثر 60 کیلومتر در ساعت بعد از جاده جاجرود به سمت تهران، باعث ایجاد ترافیک و کندی حرکت خودروها می شود. از پلیس راهور درخواست تجدیدنظر در این محدوده دارم.

# بازسازی_خزانه

ابراهیمی از تهران: از شهرداری منطقه 16 درخواست می شود هر چه زودتر طرح بهسازی فلکه های اول و دوم خزانه را که علاوه بر بهبود عبور و مرور، امنیت پیاده را تضمین می کند به اتمام برساند.

# لاستیک_گرانی

خدایی از تهران: قیمت لاستیک خودروهای سبک و سنگین بسیار گران است و حتی واردات لاستیک نیز کمکی به کاهش قیمت آن نکرده است.

# وام_مسکن

اکرامی از تهران: نه تنها مبلغ وام مسکن اولی افزایش پیدا نکرد بلکه مبنای سن خرید خانه نیز تغییری نکرد و همان حداکثر 15 سال ملاک است.

جوابیه

در پی درج پیامی در روز سه شنبه 07/10/1398 با عنوان «آسفالت نامناسب»، مشاور ریاست و مدیر روابط عمومی سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای وزارت راه و شهرسازی با ارسال نمابری اعلام کرد: به استحضار می رساند در محدوده تونل امامزاده هاشم به سمت تهران، علاوه بر عملیات راهداری جاری و مستمر که در طول سال و به صورت پیوسته انجام می گیرد، لکه گیری موضعی و چاله پر کنی نیز انجام می شود. با این حال قراردادی هم برای لکه گیری و روکش آسفالت با پیمانکار منعقد شده که پس از بهبود نسبی وضعیت هوا و شرایط جوی و امکان انجام عملیات آسفالتی، فعالیت اجرایی پروژه آغاز خواهد شد.