آرشیو چهارشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۸، شماره ۵۵۸۳
زندگی
۱۳

حق با شماست

# تاکسی_محلاتی

بهارلو از تهران: در روزهای شلوغ، تاکسی از چهاراه سیروس به بزرگراه محلاتی به ندرت وجود دارد و مسافران باید دقایق زیادی را منتظر تاکسی بمانند.

# زیرآب_ترافیک

برزای از قائمشهر: بخش هایی از جاده فیروزکوه حوالی شهر زیرآب به علت عرض کم و تردد خودروهای سنگین در روزهای تعطیل دچار ترافیک می شود. لطفا به این وضعیت رسیدگی شود.

 # خودروسازان_ترکیه

صدیقی از تهران:  صنعت خودروسازی ترکیه که سال های گذشته مانند صنعت خودروسازی ایران با بحران های زیادی دست و پنجه نرم می کرد با اتکا به نخبه های داخلی و توسعه صنعت قطعه سازی پیشرفت بسیار زیادی کرد، بهتر است صنعت خودروسازی کشورمان نیز با استفاده از تجربه ترکیه قدم های مثبتی برای احیای این صنعت اشتغال زا بردارد.

 # ایرانسل_اینترنت

عبادی از تهران:  بسته های کوتاه مدت اپراتور همراه ایرانسل بسیار گران است و با توجه به زمان مصرف، اصلا به صرفه نیست.

 # تولید_اشتغال

کاظمی از اصفهان:  نگاه ویژه به تولید وسایل الکترونیکی، صوتی و تصویری علاوه بر خودکفایی و بی نیازی از واردات باعث ایجاد اشتغال می شود. بهتر است دولت با کاهش واردات فکری اساسی برای تولید در این حوزه کند.

 # زمین_مازندران

فلاح از نور: قیمت زمین و مسکن در استان مازندران به علت حضور دلالان افزایش بسیاری داشته و گرانی غیرمتعارفی در این حوزه دیده می شود.

 # قدردانی_ارتش-سپاه

مرندی از چابهار:  از ارتش و سپاه بابت کمک های شبانه روزی به سیل زدگان استان سیستان و بلوچستان و حمایت های بی دریغ ایشان کمال تشکر و قدردانی را دارم.

 # تعطیلی_مدارس

احمدی از تهران: تعطیلی دبستان های تهران در روز 30دی بی مورد به نظر می رسید چون پس از بارش برف روز قبل، هوا در این روز بسیار مساعد و دلپذیر بود. تعطیلی بی دلیل مدارس فقط به آموزش لطمه می زند.