آرشیو سه‌شنبه ۲۴ دی ۱۳۹۸، شماره ۳۶۲۳
سیاست
۳

الو شرق 88948273

sharghline@sharghdaily.ir پیامک: 30004699

فقط عذرخواهی؟ حادثه غم انگیز سقوط هواپیمای مسافربری اوکراین که آن را خطای انسانی نامیده اند و موجب درگذشت شماری از دانشجویان نخبه کشورمان شد، باید مسئولان ذی صلاح هرچه سریع تر افرادی را که مقصر اصلی حادثه بودند، مواخذه کنند. آیا فقط عذرخواهی می تواند التیام بخش خانواده های داغدار باشد؟

علی از تهران

ابراز همدردی با خانواده های متوفی: در سقوط هواپیمای مسافربری اوکراین که روزهای گذشته در ایران اتفاق افتاد، دانشجویانی بر اثر خطای انسانی جانشان را از دست دادند که موجب تاسف و تاثر مردم کشور ما شد. درگذشت دانشجویان گرامی را به خانواده های آنان تسلیت می گوییم و امیدواریم حادثه ای که اتفاق افتاد، هرچه زودتر از سوی مسئولان پیگیری شود و مسببان این حادثه غم انگیز، توسط دادگاه محاکمه شوند و به مردم اطلاع رسانی کنند.

اکبر از تهران

سخنی با شهردار و شورای شهر گرگان: جناب آقای دادبود، شهردار محترم و اعضای محترم شورای اسلامی شهر گرگان، یقینا شما بزرگواران هدفی جز خدمت به مردم شهر گرگان ندارید و تاکنون کارهای درخور توجهی انجام داده اید. به عرض می رسانم که ساخت پروژه عمرانی بزرگ شهر گرگان واقع در میدان بسیج و محله های افسران و انجیراب به درستی جانمایی نشده است. این جانب از ساکنان محدوده غرب شهر نیستم، ولی از مشکلات برخی مردم آن محدوده اطلاع دارم. اجرای پروژه عمرانی نام برده موجب اختلال در روند روزمره شهروندان شده است؛ بنابراین از مسئولان ذی ربط تقاضای اصلاح در طرح را داریم.

محمدامین اردشیر از گرگان

مشکل رمز دوم و گلایه از حذف قبوض: برای پرداخت قبوض صادرنشده آب، برق، گاز و تلفن داشتن رمز دوم یک بارمصرف الزامی است. اجباری شدن حذف قبوض و استفاده از رمز دوم باعث سرگردانی و نارضایتی مردم از این طرح شده است. بی سوادها و سالمندان چگونه باید هزینه های مصرفی را وقتی که تلفن همراه یا افراد مطمئن و قابل اطمینان ندارند، انجام دهند؟

اکبر