آرشیو پنجشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۸، شماره ۷۲۶۳
فناوری
۱۳
نرم افزار آنلاین

کامپیوتر خود را از راه دور کنترل کنید

گاه به اطلاعات کامپیوترتان نیاز دارید ولی از آنجا که در شهر دیگری بوده یا از خانه دور هستید نمی توانید به دیتای مورد نیازتان دسترسی پیدا کنید. اینجاست که نرم افزار TeamViewer به کمک شما آمده است. این نرم افزار امکان دسترسی به کامپیوترتان را در هر مکان و از طریق اینترنت به شما می دهد. درواقع هیچ اتصال فیزیکی در کار نیست و تنها با اجرای این نرم افزار می توانید 2 کامپیوتر را به یکدیگر متصل کنید. البته برای استفاده از آن، روی هر دو کامپیوتر مبدا و مقصد باید TeamViewer نصب شده باشد. این نرم افزار ابزاری کامل برای هر موقعیت مانند پشتیبانی از راه دور، مدیریت از راه دور، آموزش و فروش و... محسوب می شود. همچنین با استفاده از دسترسی به دسکتاپ و کنترل از راه دور کامپیوتر از طریق TeamViewer Manager می توانید فایل ها را جا به جا کنید، چت کنید، به تعمیر و عیب یابی کامپیوتر مقصد بپردازید یا اینکه چیزی را در کامپیوتر مقصد به نمایش بگذارید.

یکی از ویژگی های این نرم افزار مدیریت سرورها از طریق سرویس از راه دور است و به این ترتیب مدیریت کامپیوترها و سرورها از راه دور ممکن می شود.

نصب این نرم افزار به شما امکان راه اندازی و اتصال مجدد کامپیوتر و سرورها را نیز می دهد و همچنین می توانید فایل های مورد نظرتان را از یک کامپیوتر به کامپیوتر دیگر انتقال دهید. اگر هم کار شما به گونه ای است که از اعضای تیم تان دور هستید می توانید از این نرم افزار کمک بگیرید و تنها با یک کلیک از حضور یا عدم حضور افراد مطلع شوید.  

درصورتی هم که در جاده و مسافرت باشید و در عین حال بخواهید از راه دور به کامپیوتر خود دسترسی داشته باشید، این نرم افزار می تواند به صورت مجازی از طریق هر مرورگر و سیستم عاملی اجرا شود که البته کیفیت تصاویر بسرعت اینترنت هر کامپیوتر بستگی دارد. این نرم افزار را می توانید به صورت رایگان از سایتwww.p30world.com بارگذاری کنید.