آرشیو پنجشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۸، شماره ۲۲۳۸۹
اخبار کشور
۹

کلاهبرداری از 68 نفر با پیش فروش خودرو

قم - خبرنگار کیهان : فرمانده انتظامی استان قم با اشاره به دستگیری یک کلاهبردار حرفه ای در قم، گفت: نامبرده با پیش فروش خودرو، از 68 نفر در استان های سمنان و البرز 260 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود.

سرتیپ «عبدالرضا آقاخانی» اظهارداشت: ماموران پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم یک دستگاه خودرو سوزوکی را حین عبور از محور مواصلاتی این استان، به دلیل داشتن دستور توقیف با موضوع کلاهبرداری از شهرستان میامی استان سمنان توقیف و راننده را دستگیر کردند.

وی تصریح کرد: در بررسی های صورت گرفته مشخص شد وی دارای دو نمایندگی شرکت ایران خودرو بوده که یکی از آنها در سال گذشته تعطیل و نمایندگی دیگر همچنان مشغول به فعالیت بوده و مردم برای ثبت نام خودرو به جای واریز وجه به حساب این شرکت به صورت کامل مبالغ را به حساب شخصی وی پرداخت می کردند.

آقاخانی اضافه کرد: در بازرسی از خودرو نامبرده، تعداد زیادی اسناد ملکی و همچنین اسناد خودرو و سکه طلا کشف که در ادامه با دستور مقام قضائی  این نمایندگی نیز پلمب شد.

وی با بیان اینکه تاکنون 67 نفر از شکات در استانهای سمنان و البرز شناسایی شده اند، ارزش کلاهبرداری متهم را بیش از 260 میلیارد ریال دانست و تصریح کرد: در نهایت وی به همراه پرونده تشکیل شده تحویل مرجع قضائی و روانه زندان شد.