آرشیو پنجشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۸، شماره ۹۶۹۲
ورزشی
۱۱

سرمربی تیم تراکتور : تراکتور در مسیر موفقیت حرکت خواهد کرد

 الهامی گفت: وضعیت تیم خوشبختانه خوب است. یک اردوی بسیار خوب را در ترکیه پشت سر گذاشتیم در حال حاضر هم در تبریز تمرین می کنیم تا آماده ادامه مسابقات لیگ برتر شویم. در نیم فصل دوم امتیاز گرفتن سخت تر است، ولی تلاش ما این است که مسیر روبه رشدمان را ادامه داده و بتوانیم در پایان فصل هواداران تراکتور را خوشحال کنیم.

الهامی در مورد جذب حمزاوی الجزایری تاکید کرد: این بازیکن توانمند است که در ترکیه به تیم ما اضافه شد. او می تواند درتیم ما تاثیرگذار باشد و امیدوارم با اضافه شدن حمزاوی شرایط تیم در خط حمله بهتر شود.وی خاطرنشان کرد: در شروع مجدد لیگ با تیم خوب پرسپولیس روبه رو می شویم که سه سال قهرمان ایران بوده است و در نیم فصل اول هم به قهرمانی رسید.

 این بازی برای هردو تیم سخت است و فکر می کنم یک بازی کاملا تاکتیکی خواهد بود. و امیدوارم که شاهدبازی زیبایی باشیم تا فوتبالی ها از تماشای این بازی لذت ببرند.وی در مورد تقابل با گل محمدی گفت: ما هردو با هم دوست هستیم و هیچ رقابتی با هم نداریم، در ضمن قراراست دوتیم تراکتور و پرسپولیس روبه روی هم قرار بگیرند. گل محمدی یک مربی موفق و توانمند است و برای او آرزوی موفقیت دارم. الهامی اظهار داشت: تیم های مدعی در این فصل، حتی دربازی های بیرون از خانه هم دنبال برد هستند. ما در جمع مدعیان هستیم و در هر بازی برای گرفتن سه امتیاز تلاش می کنیم، در این بازی هم به چیزی جز برد فکر نمی کنیم.