آرشیو پنجشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۸، شماره ۲۲۳۸۹
حوادث
۱۰

اخبار کوتاه اجتماعی

ارسال رایگان کتاب های درسی برای دانش آموزان سیل زده

تسنیم- مدیرکل نظارت بر نشر و توزیع مواد آموزشی گفت: پس از حادثه سیل اخیر تعداد 8 هزار و 861 جلد کتاب درسی برای دانش آموزان آسیب دیده سیل استان هرمزگان و تعداد 42 هزار و 98 جلد کتاب درسی برای دانش آموزان آسیب دیده در حادثه سیل استان سیستان و بلوچستان در دوره و پایه های تحصیلی مختلف به صورت رایگان ارسال شد.

 افزایش 9 درصدی بودجه سازمان بیمه سلامت در سال 99

سازمان بیمه سلامت- مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بیمه سلامت گفت: بودجه سازمان بیمه سلامت بر خلاف موارد مطرح شده درباره بودجه این سازمان نسبت به سال گذشته نزدیک به 9 درصد افزایش یافته است.

تغییر زمان آزمون المپیادهای علمی

فارس- مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی در بخشنامه ای اعلام کرد به دلیل بارندگی های اخیر که در برخی استان های جنوبی کشور، نظم و روند زندگی دانش آموزان را تحت تاثیر قرار داده و مشکلاتی برای خانواده ها و دانش آموزان ایجاد کرده است این مرکز برگزاری آزمون های المپیادهای علمی را به تعویق انداخته است و این المپیادها در تاریخ های 11 تا 16 بهمن ماه سال جاری برگزار می شود.

کمک 5 میلیارد ریالی مردم تهران به سیل زدگان از طریق کمیته امداد

کمیته امداد- مدیرکل کمیته امداد استان تهران گفت: مردم نیک اندیش استان تهران از ابتدای وقوع سیل در جنوب کشور تاکنون چهار میلیارد و 143 میلیون ریال به صورت نقد و یک میلیارد و 800 میلیون ریال در قالب کالا به هموطنان سیل زده کمک کرده اند.

تهدید جان محیط بانان با صدور مجوز و فروش سلاح شکاری

تسنیم_ فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کشور با بیان اینکه 80 درصد از 140 محیط بان شهید توسط سلاح های مجوزدار به شهادت رسیده اند، گفت: جمعیت حیات وحش کشش وجود این حجم از سلاح مجاز را ندارد و حاصل فروش سلاح چیزی جز سوق دادن مردم به سوی تخلفات شکار و در نتیجه بروز درگیری میان متخلفان و محیط بانان نیست.