آرشیو پنجشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۸، شماره ۵۵۸۴
زندگی
۱۳

حق با شماست

#تشکر - شهرداری

هادوی از تهران:  از شهرداری منطقه 12 تهران بابت رسیدگی و ساماندهی معابر و مشاغل خیابان مصطفی خمینی کمال تشکر و قدردانی را دارم و امیدوارم کل این خیابان ساماندهی شود.

#سنگ - فرش

صداقت از تهران:  با توجه به تردد بی شمار خودروها در میدان بهارستان، چه لزومی به سنگفرش کردن این خیابان وجود داشت؟ جز این که به خودورها آسیب وارد شود علت دیگری داشت؟

#معاینه - زمان

صادقی از تهران: بسیاری از پزشکان حداقل دو دقیقه وقت هم برای بیماران خود صرف نمی کنند و به محض دیدن بیمار شروع به نوشتن نسخه می کنند.

#فرهنگ - رانندگی

فتاح از تهران:  افزایش مبالغ جریمه راهنمایی و رانندگی تاثیری در کاهش تصادفات نداشت و همچنان تصادفات جاده ای بسیار زیاد است. بهتر است در این باره فرهنگسازی بیشتری صورت گیرد.

#آموزش - تلویزیون

حسنی از زنجان: از سازمان صداوسیما درخواست می شود نسبت به پخش تیزرهای آموزش پزشکی و رانندگی اقدامات بیشتری صورت دهد، چرا که پخش این کلیپ ها از سوی سازمان صداوسیما بازخورد مناسبی دارد.

#ترافیک - مسافربر

رمضانی از تهران: مسافربرهای شخصی با توقف در چهارراه تهرانپارس به سمت اتوبان شهید یاسینی باعث ترافیک و سد معبر می شوند. لطفا رسیدگی شود.

#برف_پرندگان

نادری از تهران: در فصل زمستان پرندگان برای یافتن دانه با سختی های زیادی رو به رو هستند، بهتر است به فکرشان باشیم.

جوابیه

در پی درج پیامی در روز یکشنبه مورخ 15/10/1398 با عنوان «لوله-گاز» رئیس روابط عمومی شهرداری منطقه 7 تهران با ارسال نمابری اعلام کرد: با توجه به بررسی به عمل آمده، شهرداری منطقه 7 نسبت به رفع خطر با جمع آوری لوله های گرمایشی از فضای بیرونی اصناف واقع در میدان سپاه اقدام نمود.