آرشیو یکشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۸، شماره ۹۶۹۴
ورزشی
۱۱

گوناگون

محمد  بنا: شرایط در حد المپیک نیست

 محمد بنا درخصوص پیکارهای کشتی فرنگی جام تختی اظهارداشت: 40 سال است که جام بین المللی تختی برگزارمی شود، کیفیت داخلی آن خیلی خوب بود و شاهد کشتی های مهیج و رقابت خوبی بودیم. سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی دررابطه با انتظاراز کشتی برای کسب 4 مدال طلا درالمپیک خاطرنشان کرد: وزیرورزش توقع 4 مدال ازکشتی دارد، البته کشتی هم آن قدربزرگ است که توقع بی جایی نیست. اما الان امکانات و شرایط ما درحد المپیک نیست.    

تفتیان در پاریس اردو می زند

 حسن تفتیان دونده المپیکی دوومیدانی کشورمان تا آغاز مسابقات داخل سالن قهرمانی جهان زیر نظر مربی فرانسوی خود درکمپ اینسپ پاریس اردو می زند.    

دختران 16 گل کاشتند

شاگردان نیلوفر اردلان دومین دیدار خود درتورنمنت فوتسال کافا را با پیروزی برابر افغانستان به پایان رساندند. دومین دیدارتیم های فوتسال در رده سنی زیر 20 سال دختران ایران و افغانستان دیروز برگزار شد که ایران با 16 گل پیروز میدان شد.    

قهرمانی مجدد  قائم مقامی 

مسابقات شطرنج لیگ کشوربا قهرمانی احسان قائم مقامی به پایان رسید و سیزدهمین قهرمانی وی در این رقابت ها به حساب می آید. آرین غلامی وامیررضا پورآقابالا عنوان های دوم و سوم این مسابقات را بدست آوردند.    

کولاکوویچ:  والیبال ایران پتانسیل مبارزه با هر تیمی را دارد

سرمربی تیم ملی والیبال گفت: تیم ایران، شاید پتانسیل کسب مدال المپیک را نداشته باشد ولی پتانسیل مبارزه با هر تیمی را دارد.کولاکوویچ گفت: حضور درالمپیک، رویای هر ورزشکاری است. صعود به المپیک پس از فراز و نشیب هایی که داشتیم، احساس خارق العاده ای به ما داد.     

 پیروزی ذوب آهن در خانه

 تیم های فوتبال ذوب آهن و پارس جنوبی درچارچوب هفته هفدهم رقابت های لیگ برتردیروزدراصفهان به مصاف هم رفتند.این مسابقه با نتیجه 1 برصفر به سود ذوب آهن خاتمه پیدا کرد.    

نساجی3 امتیاز گرفت

 ازهفته هفدهم رقابت های لیگ برتر دو تیم نساجی و پیکان  به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه 1 بر صفر به سود تیم نساجی به پایان رسید.