آرشیو دوشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۸، شماره ۹۶۹۵
ورزشی
۱۱

گوناگون

جشنواره گل دختران فوتسال

 تیم ملی فوتسال دختران زیر20 سال ایران در سومین بازی خود از رقابت های فوتسال آسیای مرکزی مقابل ترکمنستان به میدان رفت و با 12 گل به پیروزی رسید.این رقابت ها به میزبانی تاجیکستان در حال برگزاری است.    

مخالفت با سفر کمانداران

شورای برون مرزی وزارت ورزش با ارسال نامه ای به فدراسیون تیروکمان مخالفت خود را با سفر ورزشکاران به آمریکا اعلام کرد.    

بیرانوند به آنتورپ می رود

  بیرانوند دروازه بان پرسپولیس موردتوجه چند تیم بلژیکی قرار دارد و فصل آینده احتمالا درتیم آنتورپ بازی خواهد کرد. بیرانوند در این تیم احتمالا شاگرد  ویلموتس سرمربی سابق تیم ملی ایران خواهد شد.    

اباذری به مدال برنز رسید

صالح اباذری کاراته کای سنگین وزن کشورمان به مدال برنز لیگ جهانی پاریس دست یافت.این رقابت ها با حضور 703 کاراته کا از 92 کشور آغازشد و دیروز به اتمام رسید.    

 استوکس امشب می آید

مهاجم ایرلندی جدید پرسپولیس امشب وارد تهران می شود. باشگاه پرسپولیس پس از کش وقوس های فراوان موفق به جلب نظر استوکس برای پرداخت بخش اول پول قراردادش در تهران شد.    

اقدام پسندیده  استیلی

حمید استیلی با حضور در استان سیستان و بلوچستان با مردم سیل زده روستاهای دورافتاده این استان دیدار کرد.ستاره سابق تیم ملی که با پوشش محلی در این استان حضور یافته بود در روستای عورکی پا به توپ شد و دقایقی با جوانان و نوجوانان این روستا فوتبال بازی کرد.    

 ترویج ورزش همگانی

احمدی معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی اظهار داشت: آمارهای مختلف، بیانگر فقر حرکتی در کشور است به طوری که شیوع کم تحرکی در کشور به 57 درصد رسیده و ما  وظیفه داریم که فرهنگ ورزش همگانی را باهدف ارتقای سطح سلامت و نشاط اجتماعی اشاعه دهیم.    

نفت بازهم مغلوب نشد

 تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در هفته هفدهم لیگ برتر دیروز تیم نفت آبادان را مغلوب کرد.شاگردان مهدی تارتار که با کسب 11 تساوی، رکورددار تساوی در این فصل از رقابت ها هستند، با غلبه بر نفت آبادان چهارمین پیروزی خود را جشن گرفتند.در این دیدار که در شهر مسجدسلیمان برگزار شد، میزبان با نتیجه 2 بر صفر حریف آبادانی خود را از پیش رو برداشت.