آرشیو یکشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۸، شماره ۳۶۲۷
سیاست
۳

الو شرق 88948273

ستاد انتخابات خوب است یک سری بایدها را در قالب مشخصی که مردم باید بدانند، در یک سایت بگذارند تا کاندیداهایی که می خواهند یک سری نقاط ضعفشان را با تبلیغات زیاد بپوشانند، نتوانند این کار را بکنند. مثلا فردی که چندین سال رئیس یک سازمان بوده، از دستاوردهایش به صورت کم و خلاصه و بدون متن های احساسی، مطالبی را درج کند.

یک مخاطب

استفاده نکردن از سیم کارت ایرانسل و همراه اول به مدت 90 روز باعث سوختن سیم کارت و سلب مالکیت می شود.  قبل از 90 روز حق قطع سیم کارت را ندارند. در مشهد قبل از 90 روز سیم کارت را قطع می کنند! مرتب باید معطل باشیم و برای وصل به ایرانسل و همراه اول برویم ! اگر این دو شرکت نمی توانند مدیریت کنند، آنها را به یک شرکت خارجی واگذار کنند.

یک مخاطب

حدود دو ماه از وعده آقای روحانی و دولتمردان و اطرافیان ایشان برای پرداخت کمک یارانه معیشتی برای تعداد بیش از 60 میلیون نفر از هم وطنان عزیزمان می گذرد، ولی برای بسیاری از مردم هنوز با طی این مدت و گران شدن 200 درصدی قیمت بنزین، نه تنها این قول و قرارها عملی نشده است، بلکه سایت اینترنتی مربوطه را هم بسته اند و دسترسی به آن به هیچ وجه امکان پذیر نیست. متاسفانه مسئولان سازمان و وزارت کار، تعاون، رفاه و امور اجتماعی در اصفهان هم با وجود پیگیری های زیاد در عمل اصلا پاسخ گو نیستند و حتی جواب تلفن های مراجعان را هم نمی دهند!

محمود بلیغیان

علت حذف پیامک بانک مسکن چیست؟ خانواده هایی که خانه وام دار خریده اند و در بانک مسکن پرونده دارند، هر ماه که اقساط وام خود را از طریق دستگاه های عابربانک و کارت به کارت به بانک مسکن می پرداختند، پیامک آن هم برایشان ارسال می شد. متاسفانه حدود دو ماه است بانک مسکن از ارسال پیامک خودداری می کند؛ در حالی که پیامک ها به عنوان رسید پرداخت اقساط برای مشتریان است. دلیل حذف پیامک ها چیست؟

معصومه فرهنگ نیا