آرشیو دوشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۸، شماره ۵۵۸۷
زندگی
۱۳

حق با شماست

# موش - زنجان

محمدی از زنجان: جولان حیوانات موذی در جوی های آب شهر زنجان که متاسفانه سرپوشیده نیست روز به روز درحال افزایش است و متاسفانه اقدامی از سوی شهرداری شهر زنجان برای مبارزه با این حیوانات صورت نگرفته است.

 # خودرو - وعده

مصطفوی از تهران: هیچ یک از وعده های وزیر محترم صمت راجع به کنترل و کاهش قیمت خودرو به واقعیت نپیوست و با وجود کمک های بی اندازه به خودروسازان تغییری در بازار دیده نمی شود.

 # سیل - نیاز

شجاعی از تهران: ضمن تشکر از مسوولان بابت کمک و امدادرسانی به سیل زدگان، اما مردم سیل زده گرفتار کمبود وسایل بهداشتی هستند و نیاز فوری به این وسایل دارند. امیدوارم به کمک مردم و دولت این درخواست خیلی زود مرتفع شود.

 # ترافیک - چیذر

محتشم از تهران:پارک دوبل و توقف ممنوع خودروهای سواری در خیابان هاشمی علیا واقع در منطقه چیذر قیطریه باعث ترافیک و کندی حرکت خودروهای عبوری می شود.

 # شو ک - بنگاه

دباغ از تهران: بنگاه های املاک با ادعای گرانی مسکن در آینده و ترساندن مردم سعی در وارد کردن شوک و افزایش قیمت مسکن دارند. نتیجه رشد قارچ گونه و بدون مجوز بنگاه های املاک همین است.

 # گرانفروشی - دارو

ناظم زاده از تهران: داروخانه های دولتی داروها را 30درصد بالاتر از قیمت درج شده روی دارو می فروشند و علت آن را درج قیمت قدیم روی دارو اعلام می کنند، این درحالی است که تاریخ همه داروها جدید است.

 # علاءالدین - امنیت

انوری از تهران: وضعیت ظاهری و امنیتی پاساژ علاءالدین اصلا مناسب نیست و نیاز به ترمیم و رسیدگی دارد. در ضمن بسیاری از شهروندان و کسبه در این پاساژ سیگار می کشند و فضا را آلوده می کنند.

 # آرایشگاه - قیمت

جعفری از تهران: بسیاری از آرایشگاه های مردانه از نرخ اتحادیه پیروی نمی کنند و نرخ های دلخواه خود را دارند. چرا روی فعالیت این مراکز نظارتی نمی شود؟