آرشیو سه‌شنبه ۸ بهمن ۱۳۹۸، شماره ۵۵۸۸
ورزش
۱۷

شیخ لاری: راه بردن سپاهان را به همه تیم ها نشان دادیم

احد شیخ لاری سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز در اولین تجربه خود پست جدیدی که در باشگاه سبز و سفید پوش تبریزی برعهده گرفته،  موفق به کسب تساوی برابر سپاهان شد و تیم پر ادعای اصفهانی را متوقف کرد. کار بزرگ و درخشانی که برای تیم نه چندان قدرتمند ماشین سازی رقم خورد. شیخ لاری در این مورد به خبرنگار جام جم گفت: بازی بسیار سختی را پشت سر گذاشتیم زیرا از هیچ نظر با سپاهان قابل قیاس نبودیم.تیم حریف به لحاظ مهره و امکانات بسیار قدرتمند بود. آنها نه تنها در ترکیب اصلی بلکه روی نیمکت هم تیم قدرتمندی داشتند اما موفق شدیم سپاهان را که عنوان مدعی قهرمانی را یدک می کشد، در تبریز متوقف کنیم. تاکتیک های مان جواب داد و حریف را کنترل کردیم. البته می توانستیم آنها را شکست بدهیم اما برای من در این تساوی خیر و صلاح بیشتری وجود داشت.

او ادامه داد: کادرفنی تیم مقابل هر تعویضی که می کرد، یک ستاره را بیرون می کشید و یک ستاره دیگر را به میدان می آورد. آنها واقعا قدرتمند بودند اما نقاظ ضعفی دارند که روی آن کار کردیم و راه شکست دادن سپاهان را به همه باشگاه ها نشان دادیم. سپاهان در دقایقی از بازی، مقابل ما دچار مشکل شده بود و اگر حواس شان را در خط دفاع جمع نمی کردند و بازیکنان ما صاحب تجربه بیشتری بودند، قطعا آنها را شکست می دادیم. باقی تیم ها می توانند از راهی که برای شکست دادن سپاهان و باز کردن قلب دفاع آنها نشان دادیم، استفاده کرده و این تیم قدرتمند را متوقف کنند.

شیخ لاری در نهایت گفت: «بازی خوبی که شاگردانم انجام دادند، هواداران را حسابی نسبت به آینده امیدوار کردند. ماشین سازی قدیمی ترین تیم تبریز است و طرفداران زیادی دارد. ما در کنار تراکتور باید کاری کنیم تا هواداران از تماشای بازی های ما لذت ببرند و در گام اول، موفق به این کار شدیم اما قانع نمی شویم و باید بازی های خودمان را ادامه بدهیم.»