آرشیو پنجشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۸، شماره ۷۲۷۳
ورزشی
۱۹

نقل قول

24 ساعت پیش از برگزاری دربی پیشکسوتان سرخابی اظهاراتی درخصوص این بازی بیان کردند.

■ سیروس دین محمدی: اصطلاح «به تیم سر کوچه بباز اما دربی را نه» در بین بازیکنان و مربی های استقلال و پرسپولیس در قدیم رایج بود، نشانگر اهمیت این بازی است. تنها تفاوت استقلال با پرسپولیس در تجربه است. بازیکنانی در پرسپولیس حضور دارند که تجربه بسیار زیادی در دربی دارند. حتی یحیی گل محمدی هم تجربه مربی گری در این دیدار حساس را دارد اما مجیدی تجربه ندارد.

■ ناصر محمدخانی: یحیی گل محمدی که از مربیان خوب و باتجربه لیگ است، بخوبی توانست اوضاع پرسپولیس را مدیریت کند. با این شرایط می توانیم انتظار یک بازی جذاب و تماشایی از پرسپولیس داشته باشیم.

■ آرش برهانی: این طور نیست که این دو مربی به دنبال فوتبال تدافعی باشند. استقلال در حال حاضر در فاز تهاجمی شرایط خوبی دارد، ولی قبلا نگرانی هایی وجود داشت، چون استقلال معمولا با مشکل نداشتن مهاجم گلزن مواجه بود. اعتقاد من این است که غیبت دیاباته چندان برای استقلال تاثیر منفی نخواهد داشت، چون مهاجمی مثل ارسلان مطهری می تواند خودش را بخوبی نشان دهد.

■ رضا شاهرودی: پرسپولیس استرس استقلال را ندارد و با خیال راحت تری پا به دربی می گذارد. بازیکنان پرسپولیس چهار سال است کنار هم بازی می کنند و بخوبی شرایط چنین بازی های حساسی را درک می کنند. پرسپولیس در خط دفاعی سازمان دهی بسیار خوبی دارد و بازیکنان هم وظایف شان را به بهترین شکل انجام می دهند.