آرشیو یکشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۸، شماره ۹۷۰۴
ورزشی
۱۱

گوناگون

فغانی در آسیا سوت می زند

کنفدراسیون فوتبال آسیا  درابلاغیه ای علیرضا فغانی به همراه کمک های ایرانی اش را برای قضاوت درمرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا انتخاب کرد.    

برادران عالمیان در فینال

نوشاد ونیما عالمیان که درمسابقات تنیس روی میز اوپن اسپانیا شرکت کرده اند دربخش دوبل این رقابت ها فینالیست شدند.این رقابت ها ازجمله رویدادهای تاثیرگذاردر رنکینگ جهانی بازیکنان است که  دربخش انفرادی و دوبل پیگیری می شود.

قائم مقامی قهرمان شد

عنوان قهرمانی مسابقات شطرنج بین المللی جام فجر دربخش برق آسا به احسان قائم مقامی رسید.مسعود مصدق پور و  پوریا درینی هرکدام با 7 امتیازدر رده دوم و سوم قرارگرفتند.    

پولادمردان در اردوی آسیا

مرحله جدید اردوهای تیم ملی وزنه برداری ایران برای شرکت درمسابقات غرب آسیا و قهرمانی آسیا ازروز22 بهمن در تهران آغازمی شود.رقابت های غرب آسیا 6 اسفند درامارات ومسابقات قهرمانی آسیا از28 فروردین درقزاقستان برگزار می شود.    

پرداخت طلب بشار رسن

باشگاه پرسپولیس سرانجام طلب فصل گذشته هافبک عراقی خود را پرداخت کرد.همچنین قراراست در روزهای آینده قسمتی از مطالبات سال جاری بشاررسن نیز پرداخت شود.    

حذف توفارقان از جدول

به دنبال درخواست تیم توفارقان آذرشهر برای بازگشت به لیگ برترمسولان فدراسیون بسکتبال جلسه ای برگزارکردند که در آن اعلام شد: امکان بازگشت این تیم به لیگ وجود ندارد ودرنتیجه توفارقان ازجدول رده بندی نیزحذف شد.     

جدیدی به هند سفر می کند

عباس جدیدی به عنوان یکی ازگزینه های فدراسیون کشتی برای کسب کرسی های بین المللی کشتی به رقابت های قهرمانی آسیا درهند اعزام می شود.رنگرزسخنگوی فدراسیون کشتی دراین زمینه افزود:  جدیدی درهمین مسیر به ترکیب مدیریتی فدراسیون اضافه شده است تا با برنامه هایی که صورت می گیرد بتوانیم یکی ازدرخواست های جدی جامعه کشتی در این زمینه را پاسخ بدهیم.    

مراکش قهرمان آفریقا شد

مسابقات فوتسال قهرمانی قاره آفریقا که به میزبانی مراکش برگزار شد، به پایان رسید و تیم ملی مراکش موفق شد به عنوان قهرمانی دست یابد.آفریقا برای جام جهانی  3سهمیه داشت و به این ترتیب مراکش، مصروآنگولا نماینده این قاره در جام جهانی خواهند بود. این برای نخستین باراست که آنگولا به جام جهانی صعود می کند.