آرشیو چهارشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۸، شماره ۹۷۰۶
ورزشی
۱۱

گوناگون

نقش آفرینی جامعه ورزش

جامعه ورزش کشورهمگام با اقشار مختلف مردم درراهپیمایی  22 بهمن حماسه باشکوه دیگری را در حمایت از آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خلق کردند.     

گلزن آبی پوش در فرانسه

مهاجم مصدوم تیم استقلال، پس از درخواست مرخصی کوتاه مدت جهت دیدار با خانواده اش، ایران را به مقصد فرانسه ترک کرد.   شیخ دیاباته اواخر هفته به تهران بازخواهد گشت.     

 اسکوچیچ دیروز  امضا  کرد

 اسکوچیچ دیروز با حضور در فدراسیون فوتبال و پس ازدیدار با بهاروند سرپرست فدراسیون، قراردادش را به صورت رسمی به امضا رساند.بدین ترتیب وی به صورت رسمی فعالیت خود را به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال ایران آغاز کرد.    

  شهرخودرو مغلوب شد

 تیم فوتبال شهرخودرو  در  نخستین بازی آسیایی خود در  مرحله گروهی لیگ قهرمانان به مصاف الهلال رفت که این مسابقه با شکست دو برصفر نماینده ایران همراه بود.    

آسمانخراش ها به تیم ملی دعوت شدند

 با تصمیم شاهین طبع سرمربی تیم ملی بسکتبال، اردوی آماده سازی این تیم برای حضوردر پنجره نخست کاپ آسیا با 18 بازیکن آغاز می شود. دو دیدار تیم ملی بسکتبال در کاپ آسیا اول و چهارم اسفند درتهران برگزار خواهد شد. سوریه و قطر به ترتیب حریفان ملی پوشان کشورمان هستند.     

 شمشیربازان در جام جهانی

تیم ملی شمشیربازی ایران در جام جهانی لهستان حضور پیدا خواهد کرد. جام جهانی لهستان از جمله رویدادهای مورد تایید فدراسیون بین المللی است که نتایج آن درامتیاز  و موقعیت المپیکی شمشیربازان شرکت کننده تاثیرگذارخواهد بود.    

 قهرمان المپیک بازمی گردد

 قهرمان المپیک گفت: از20 روز دیگرتمریناتم را آغاز می کنم. حسن یزدانی با ابراز رضایت از روند درمانی خود اظهار کرد: با حمایت و همراهی وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک وفدراسیون کشتی کم کم به مرزآمادگی رسیده ام.    

نوری مربی هرتابرلین شد

دستیار کلینزمن به عنوان سرمربی موقت تیم هرتابرلین انتخاب شد. الکساندرنوری سرمربی ایرانی که سابقه هدایت وردربرمن را نیز  درکارنامه دارد، فعلا به عنوان سرمربی هدایت هرتابرلین را برعهده گرفت.