آرشیو سه‌شنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۸، شماره ۷۲۸۲
اقتصادی
۹

توئیتر

 کاربران زیادی مشکلاتشان برای استفاده از رمز پویا را در توئیتر بازگو می کنند. کاربری نوشت: با رمز پویا توانستم این ماه دو میلیون تومن صرفه جویی کنم. نه قسط وام را توانستم پرداخت کنم، نه اجاره و قبض های آب و برق و گاز و نه بدهی دستم را. واقعا سپاسگزارم از سیستم بانکی که سامانه ای سخت را طراحی کرده اند که ما نمی توانیم با آن کار کنیم!

 کاربر دیگری نوشت: دست بانک ها درد نکنه با رمز پویا نه تنها دزد نمی تواند از کارت ما پول برداشت کند بلکه خودمان هم نمی توانیم این کار را انجام دهیم!

 کاربری با اشاره به احتمال قطعی برق به خاطر مصرف بالای گاز به موضوع مدیریت اشاره کرد و نوشت: آیا می دانستید محسن صفایی فراهانی با تاسیس شرکت های مپنا و فرآب بحران قطع برق در دهه 70 رو مرتفع کرد؟ چرا از مدیران توانمند برای حل مشکلات بهره نمی برید؟

 کاربری با اشاره به مشکلات اقتصادی از تداوم وابستگی اقتصادی به خارج به عنوان علت اصلی مشکلات نام برده است. این کاربر نوشت: چرا خارجی ها در این حد می توانند سرنوشت اقتصادی کشور را تعیین کنند؟ سیستم سیاسی قبل و بعد از انقلاب، تفاوت های بنیادی با هم دارند. اما چرا در هر دو دوره، خارجی ها در اقتصاد، ایفای نقش جدی می کنند؟