آرشیو پنجشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۸، شماره ۴۸۳۲
ورزش
۱۵

جهان ورزش

حمله نیمار به پاری سن ژرمن

ایسنا : نیمار پس از شکست 2 بر یک پاری سن ژرمن برابر دورتموند در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا علیه تیمش صحبت کرد. نیمار گفت: «خیلی سخت است که چهاربازی پیاپی بازی نکنم. با این حال این تصمیم من نبود و تصمیم باشگاه و پزشکان بود. من در وضعیت خوبی قرار داشتم، اما باشگاه می ترسید. گاهی تصمیمات احمقانه ای گرفته می شود که ناراحت کننده است.»

اتلتیکو خوش شانس بود

تسنیم : لیورپول سه شنبه شب در لیگ قهرمانان و در بازی رفت مقابل اتلتیکومادرید با یک گل شکست خورد و حالا بازی برگشت تکلیف تیم صعودکننده را مشخص می کند. مدافع لیورپول از خوش شانسی اتلتیکو صحبت کرد. فیرجیل فن دایک گفت: «به نظرم حتی نمی توان گل آنها را موقعیت حساب کرد و واقعا روی خوش شانسی به گل رسیدند، اما در نهایت این گل لحاظ می شود. ما بازی را در کنترل داشتیم، اما بازی مقابل اتلتیکو آسان نبود.»

پیشنهاد بشیکتاش برای دنیزلی

ایسنا : مسوولان بشیکتاش ترکیه خواستار به خدمت گرفتن سرمربی مشهور این کشور هستند. مصطفی دنیزلی 70 ساله که توانست بشیکتاش را برای اولین بار قهرمان کند و مدتی نیز در ایران هدایت تراکتور را برعهده داشت بار دیگر مدنظر این تیم قدرتمند ترکیه ای قرار گرفته و پیشنهاد رسمی بشیکتاش نیز به این مربی رسیده و دنیزلی در حال بررسی شرایط این تیم است.

افشای اسناد جدید فساد در فیفا

تسنیم : اسناد جدیدی از فساد در فدراسیون جهانی فوتبال منتشر شده است. نشریه فرانسوی لوموند به اسناد طبقه بندی شده و محرمانه ای از فساد درفیفا دست یافته است. بسیاری از اعضای قدیمی کمیته اجرایی فیفا سالانه بیش از 300 هزار دلار حقوق دریافت می کردند و از سویی خیلی راحت به آنها اجازه هزینه کردن داده می شد. فیفا هرگز معیاری برای تایید هزینه ها نداشته و دست مدیران خود را برای ایجاد این هزینه ها باز گذاشته بود.

خداحافظی کاسیاس از فوتبال

ورزش سه : باشگاه پورتو به شکل رسمی اعلام کرد که دروازه بان اسپانیایی اش از دنیای فوتبال خداحافظی کرده است. نامزد شدن ایکرکاسیاس برای انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال اسپانیا، باعث این خداحافظی شده است. کاسیاس که در اواسط فصل گذشته به دلیل مشکل قلبی از ترکیب تیم پورتو کنار رفته بود، بعد از آن در تمرینات این تیم پرتغالی نیز شرکت کرد اما هرگز موفق به حضور دوباره در زمین فوتبال نشد.