آرشیو یکشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۸، شماره ۹۷۱۵
ورزشی
۱۱

گوناگون

درخشش طلا بر  گردن گلیج

نمایندگان ایران درروز نخست رقابت های کشتی قهرمانی آسیا درهند به یک مدال طلا، یک مدال نقره و 2 مدال برنز دست یافتند. مسابقات پنج وزن نخست سی و سومین دوره رقابت های کشتی آزاد  قهرمانی آسیا دیروز در هند برگزار شد که در پایان مجتبی گلیج دروزن 97 کیلوگرم به مدال طلا دست یافت، امیرحسین حسینی دروزن 70 کیلوگرم صاحب مدال نقره شد و امیرحسین مقصودی وعلی سوادکوهی دراوزان 65 و 79 کیلوگرم به مدال برنز رسیدند.    

رضایی: پرسپولیس شانس اول است

رحمان رضایی بازیکن پیشین تیم ملی اعتقاد دارد تیم هایی مثل پرسپولیس، استقلال و سپاهان شانس های جدی قهرمانی هستند، ولی پیش بینی دقیق خیلی سخت است. با این حال فکر می کنم پرسپولیس مدعی اول قهرمانی است .    

کاپیتان از صعود  بازماند

 مجتبی عابدینی کاپیتان تیم ملی شمشیربازی کشورمان درجام جهانی لهستان، از صعود به یک چهارم نهایی بازماند.پیش ازاین محمد رهبری، علی پاکدامن و محمد فتوحی حذف شده بودند.    

مهاجری از نساجی رفت

  سرمربی تیم فوتبال نساجی  به دلیل اختلاف نظر با مدیران این باشگاه از سمت خود کناره گیری کرد.مهاجری دردیدار دوستانه روز گذشته تیمش نیزغیبت داشت و دیروز استعفای رسمی خود را به باشگاه داد.    

کیخا به مدال نقره رسید

ملی پوش ژیمناستیک ایران به مدال نقره مسابقات جام جهانی ژیمناستیک رسید تا به کسب سهمیه المپیک نزدیک ترشود.سعیدرضا کیخا، که به فینال خرک حلقه صعود کرده بود توانست به مدال باارزش نقره این رقابت ها دست پیدا کند.    

استوکس از لیست خط خورد

مهاجم ایرلندی پرسپولیس درلیست 18 نفره این تیم برای بازی با سپاهان کنار گذاشته شد. استوکس پس از بازی پرسپولیس مقابل شارجه از گل محمدی اجازه گرفت تا دو روز دیرتر از کاروان سرخپوشان به تهران بازگردد،اما همچنان غایب است.    

اخطار به مربیان متخلف

مدیرتیم های ملی کشتی آزاد گفت: گاهی ثابت شده که یک مربی به خاطرمنافع مالی اش، به کشتی گیر داروی ممنوعه داده و به این مربیان اخطارمی دهم که ما حتی کاررا به مراجع قضائی هم خواهیم کشاند. کاوه با اشاره به این که فدراسیون کشتی به شدت با دوپینگ مقابله خواهد کرد، اظهارداشت: من دراین زمینه واقعا احساس خطر می کنم، متاسفانه یک سری از مربیان ما حتی دررده های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان برای کشتی گیران داروومکمل غیرمجاز تجویزمی کنند واین فاجعه است.