آرشیو دوشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۸، شماره ۷۲۸۷
ورزشی
۱۸

روزنامه های ورزشی جهان

لاناسیون (آرژانتین)

پیروزی عالی 0-5 بارسلونا مقابل ایبار در دیدارهای شنبه شب لیگ فوتبال اسپانیا که این تیم را با استفاده از شکست رئال مادرید مقابل لوانته به صدر جدول این پیکارها بازگرداند، جایی را در صفحه اول این روزنامه سیاسی- اجتماعی به خود اختصاص داده که البته به ثمر رسیدن چهار گل از پنج گل بارسا توسط لیونل مسی آرژانتینی سهم اول را در این قضیه داشته است.

توتو اسپورت (ایتالیا)

شرحی بر پیروزی 1-2 پریشب یوونتوس مقابل اسپال در ادامه دیدارهای لیگ فوتبال ایتالیا و تبعات آن به گزارش اول این نشریه تبدیل شده و توتو اسپورت این توفیق را هم به کریس رونالدو ربط داده که هم با یک بار گلزنی سبب ساز کسب هر 3 امتیاز شد و هم با گلزنی در یازدهمین دیدار متوالی «سری A» خود با رکورد موجود در این زمینه برابری کرد و این کار را در هزارمین بازی رسمی اش انجام داد.

استار اسپورت (انگلیس)

تمجید رحیم استرلینگ، مهاجم تکنیکی منچسترسیتی از رئال مادرید در آستانه دیدار مهم دو باشگاه در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، یکی از مطالب اصلی این روزنامه را شکل داده است. استار اسپورت به مسابقه جدید تایسون فیوری، قهرمان مشهور بوکس سنگین وزن هم که مقابل دئونیتای وایلدر برگزار و به پیروزی فیوری منجر شد، اشاره کرده است.