آرشیو چهارشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۸، شماره ۴۸۳۷
فرهنگ و هنر
۲۱

ورزش

بنا براعلام وزیر ورزش، واگذاری دو باشگاه پرسپولیس و استقلال نیمه اول سال آینده انجام خواهد شد. این در حالی است که پیش از این چند تاریخ دیگر برای این کار اعلام شده بود که هیچ کدام عملیاتی نشد. در حال حاضر مهم ترین مشکل واگذاری آنها بدهی های کلان دو باشگاه است.

  بازی های فوتبال در کشور به دلیل شیوع ویروس کرونا بدون تماشاگر برگزار خواهد شد؛ اما برخی از بازیکنان و مربیان درخواست تعطیلی کامل مسابقات را داشته اند. مهرزاد خلیلیان سخنگوی ستاد مقابله با کرونا در ورزش کشور اما تاکید کرد مسابقات فوتبال مساله ای نیست که به زودی بتوانیم تعطیل کنیم.

 امروز روز تعیین کننده ای برای فوتبال آسیا خواهد بود چون با شیوع ویروس کرونا در برخی کشورها همه نگاه ها به تصمیم سرنوشت ساز کمیته اجرایی لیگ قهرمانان آسیا دوخته شده است. قرار است تصمیمی سرنوشت ساز برای تعطیلی این فصل لیگ قهرمانان اتخاذ شود.

 اسکوچیچ سرمربی جدید تیم ملی فوتبال ایران به بیان زندگی شخصی و حرفه ای خود در تیم ملی فوتبال ایران پرداخت و تاکید کرد در ایران احساس امنیت بیشتری نسبت به برخی کشورهای غربی دارم فقط شاید ترافیک ایران مشکل بزرگی برای من باشد.

 کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مسعود شجاعی کاپیتان تراکتورسازی را سه جلسه از همراهی تیمش محروم کرد. این محرومیت به دلیل تخلفات و بدرفتاری شجاعی با داور در بازی تیمش با گل گهر سیرجان اعمال شده است. مدیران این باشگاه قصد دارند به این حکم کمیته انضباطی اعتراض کنند.

 از مرحله یک هشتم نهایی مسابقات لیگ قهرمانان اروپا امشب دو بازی مهم و جذاب برگزار خواهد شد. رئال مادرید در بازی رفت میزبان منچسترسیتی است و در بازی دیگر که از ساعت 23:30 آغاز می شود یوونتوس میهمان لیون فرانسه خواهد بود.

 پس از استعفای محمدرضا مهاجری از سرمربیگری نساجی مازندران، محمود فکری به عنوان سرمربی جدید این تیم انتخاب شد. فکری تاکید کرده نساجی شرایط چندان مناسبی در جدول ندارد و با توجه به 10 بازی سرنوشت ساز باقی مانده، وقتی برای اتلاف نداریم.