آرشیو چهارشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۸، شماره ۲۲۴۱۵
شهرستان ها
۷

شهردار: کانکس های سطح شهر سرپل ذهاب باید جمع آوری شود

شهردار سرپل ذهاب گفت: کانکس های سطح شهر متعلق به مالکان واحدهای تکمیل شده باید جمع آوری شود و در صورت همکاری نکردن مالکان آنها، توسط شهرداری مصادره خواهد شد.

صابر حیدری افزود: مالکان واحدهای تعمیری و تخریبی تکمیل شده در شهرستان زلزله زده سرپل ذهاب هرچه سریع تر نسبت به جمع آوری کانکس های خود و انتقال آنها به خارج از شهر اقدام کنند.

وی اظهار داشت: مالکان واحدهای تعمیری و آن دسته از واحدهای تخریبی که کار ساخت وساز آنها به پایان رسیده تا پایان هفته نخست اسفندماه سال جاری فرصت جمع آوری کانکس های خود را دارند. او افزود: معابر عمومی، اماکن تفریحی و بسیاری از فضاهای سبز سطح شهر در روزهای پس از زلزله به کمپ های اسکان موقت تبدیل شد که باگذشت 2 سال و چند ماه از زلزله بیشتر این اماکن با توجه به مطالبه عمومی مردم و برنامه ریزی مسئولان استانی و شهرستانی و مشارکت مردم با اخطار قبلی شهرداری و آماده کردن وسایل حمل و نقل رایگان و برنامه ریزی برای جانمایی آنها در کمپ های اسکان موقت موجود پاکسازی شده و برای استفاده عموم مردم توسط شهرداری بازسازی شده است. حیدری اضافه کرد: زمین لازم برای ساخت مسکن مستاجران واحدهای تخریبی شهرستان تامین شده  و مستاجرانی که کانکس خود را جمع آوری کرده و خانه اجاره کنند در اولویت واگذاری زمین خواهند بود. زمین لرزه 7/3 ریشتری 21 آبان سال گذشته در 11 کیلومتری بخش ازگله و 32 کیلومتری شهر سرپل ذهاب 620 کشته و 12 هزار و 386 مصدوم داشت. مسئولان ارشد استان گفته اند که همه واحدهای خسارت دیده روستایی و شهری را تا پایان سال 98 تکمیل می کنند.