آرشیو چهارشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۸، شماره ۴۵۹۶
اقتصاد
۱۱

خبر کوتاه

رصد بازار برای مبارزه با احتکار و کم فروشی اقلام بهداشتی

رییس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان از رصد بازار برای مبارزه با احتکار و کم فروشی اقلام بهداشتی خبر داد و اعلام کرد که از این به بعد کالاهای مشمول نظارت از طریق سازمان غذا و دارو نیز در سامانه جامع انبارها و سامانه اعلام موجودی ثبت خواهند شد. عباس تابش در حاشیه نشست هماهنگی طرح نظارت و بازرسی ویژه نوروز و ماه مبارک رمضان گفت: طرح ویژه نظارت بر بازار ایام پایانی سال، نوروز و ماه مبارک رمضان به منظور رصد بازار به ویژه مبارزه با احتکار و کم فروشی اقلام بهداشتی صورت می گیرد و در قالب آن 50 خودروی متحدالشکل سازمان حمایت در سطح بازار و 50 گشت ویژه سازمان تعزیرات در سطح شهر تهران همزمان با سراسر کشور، کار نظارت و رصد بازار را از تولید تا عرضه بر عهده خواهند داشت.

احتمال تاخیر در ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن به دلیل ویروس کرونا

محمودزاده، معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی در خصوص تاثیر کرونا بر ثبت نام طرح ملی مسکن گفت: برای جلوگیری از ویروس کرونا در صورتی که درخواست ارایه شود، مهلت ثبت نام مرحله دوم طرح اقدام ملی مسکن به تعویق خواهد افتاد البته متقاضیانی هم که برای ثبت نام و یا اعتراض مراجعه حضوری دارند به دلیل شیوع ویروس کرونا یک هفته به تاخیر می افتد.

اعتراض مردم به سوءاستفاده مالی برخی از تالارهای عروسی

برخی از مدیران تالارهای عروسی نسبت به درخواست فسخ قرارداد برگزاری مراسم ازدواج و عروسی مقاومت کرده و زوج های جوان را تهدید به برداشت جریمه نقدی از ودیعه رزرو تالار کرده اند.

قیمت نان آزاد تغییر می کند؟

قیمت تحویل گندم به آزادپزها در سال 99 احتمالا به کیلویی 2200 تومان افزایش می یابد و قیمت نان غیریارانه ای دو برابر خواهد شد.