آرشیو پنجشنبه ۸ اسفند ۱۳۹۸، شماره ۷۲۹۰
ورزشی
۱۴

روزنامه های ورزشی جهان

فرانس فوتبال (فرانسه)

تشریح دنیای کاری عجیب مارچلو بیلسا، مربی معروف آرژانتینی که رفتارهای غریبش، او را صاحب لقب «مرد دیوانه» کرده، به مطلب و عکس اصلی این نشریه تبدیل شده و در مصاحبه ای طولانی با وی از رموز کار و ایده های جالب او پرده برداری شده است. «فرانس فوتبال» یک مطلب اصلی دیگر درباره میرالم پیانیچ، هافبک تکنیکی و سرشناس اهل بوسنی و دستاوردهای او در لیگ ایتالیا هم دارد.

کوریره دلو اسپورت (ایتالیا)

شادی ویژه دو بازیکن ناپولی در لیگ قهرمانان اروپا مقابل بارسلونا و گزارش هایی از این مسابقه نیمی از صفحه اول این روزنامه را پوشش داده است. کوریره به بازی دیشب یوونتوس با لیون در چارچوب همین پیکارها هم پرداخته و متذکر شده که حتی ساری، سرمربی یووه هم با وجود تمامی مخالف خوانی هایش نمی تواند منکر آمادگی عالی کریس رونالدو در این روزها شود.

AS (اسپانیا)

چاپ عکس تمام قد پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی عملا اشاره ای به دیدار سنگین دیشب تیم او (منچسترسیتی) با رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا دارد که نشان می داد این تیم انگلیسی پس از ناکامی اش در لیگ جزیره، چه میزان بخت برای کسب نخستین قهرمانی اش در لیگ قهرمانان دارد. «AS» گزارشی درباره ویروس کرونا و تاثیر آن بر مسابقات ورزشی در سطح جهان هم دارد.