آرشیو شنبه ۱۶ فروردین ۱۳۹۹، شماره ۵۶۲۶
ورزش
۱۱

تکذیب یک خداحافظی جنجالی

سیدجلال: شایعه ای بیش نیست!

در تعطیلات خبری مهمی که دست به دست شد خداحافظی سیدجلال حسینی از فوتبال بود. بعضی از کانال های خبری اعلام کردند کاپیتان قرمزها قصد دارد در پایان فصل کفش های خود را بیاویزد و از فوتبال برود. دلیل هم کمی عجیب بود؛ این که سیدجلال در اندیشه های تاکتیکی یحیی جایی ندارد. فصل فوتبالی ایران هم که به خاطر کرونا تمام شده و این یعنی حسینی در خانه از فوتبال خداحافظی خواهد کرد.

فضای مجازی هم معمولا خوراک چنین اخباری است. شایعه مثل بمب صدا کرد و خیلی ها همچنان در شک و تردید هستند که آیا واقعا سیدجلال در پایان فصل کنار می کشد یا نه؟

دیروز اما یک منبع آگاه در باشگاه پرسپولیس این خبر را از بیخ و بن تکذیب کرد. او گفت با سیدجلال حسینی هم در این باره صحبت کرده اند و او روحش از این مساله خبر ندارد! آخرین بار که از سیدجلال درباره خداحافظی احتمالی از فوتبال سوال کردیم، اینطور جوابمان را داد: «شما در این فوتبال ما، با این شرایط و تصمیم گیری ها نمی توانید درباره آینده حرفی بزنید یا پیش بینی کنید. شما بازیکن 21، 22 ساله هم که می گیرید یکدفعه می بینید نیست. من هم همینطورم. شما اصلا نمی توانید الان در فوتبال ما بگویید ادامه می دهید یا نمی دهید. هر لحظه امکان دارد اتفاقی پیش بیاید و شما کنار گذاشته شوید. باید تا وقتی که هستید تلاش کنید.»

دیروز هم وقتی در این باره از حسینی سوال کردیم، اینطور جوابمان را داد: «این شایعه ای بیش نیست. همانطور که بارها گفته ام اصلا نمی شود آینده را پیش بینی کرد.»

این یعنی خود سیدجلال هم از حالا نمی داند چه اتفاقی می افتد. ولی یک نکته مهم و اساسی وجود دارد؛ این که حسینی قراردادش امسال به پایان نمی رسد. حسینی به نزدیکانش گفته او یک فصل دیگر هم با پرسپولیس قرارداد دارد. ظاهرا تصمیم خود سیدجلال این بوده که در پایان فصل 1400-1399 برای همیشه از فوتبال خداحافظی کند.