آرشیو یکشنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۹، شماره ۹۷۳۴
ورزشی
۷

گوناگون

السد به دنبال جذب پدرو

ژاوی سرمربی تیم فوتبال السد قطر قصد جذب هم تیمی پیشین خود در بارسلونا و تیم ملی اسپانیا را دارد. بر این اساس باشگاه، السد مذاکره با پدرو را آغاز کرده است. این در حالی است که قرارداد این بازیکن با چلسی در پایان فصل جاری به اتمام می رسد.    

کاکا از  مسی تمجید کرد

مهاجم پیشین تیم ملی  برزیل، مسی را بازیکن بهتری نسبت به رونالدو می داند.کاکا گفت: در تاریخ فوتبال قطعامسی و رونالدو جزء 5 بازیکن برتر هستند. ما خوش شانس هستیم که قادر به دیدن بازی این دو بوده ایم.    

  مانه بهترین بازیکن شد

 مهاجم سنگالی لیورپول به عنوان بهترین بازیکن این فصل لیگ برتر انگلیس انتخاب شد. سادیو مانه در26 بازی در این فصل موفق به زدن 14 گل و ثبت 7 پاس گل شد تا آمار خوبی داشته باشد.     

لژیونر ایرانی در دو راهی

به احتمال زیاد مجید حسینی فصل بعد هم درتیم ترابزون اسپورترکیه خواهد بود.باید دید  حسینی که پیشنهاداتی از کشورهای دیگر دارد، در این شرایط بحرانی چه تصمیمی خواهد گرفت و یا با تمدید یک ساله قرارداد خود موافقت می کند یا خیر.    

اقدام ارزنده سرمربی سابق

 دونگا، سرمربی سابق تیم ملی برزیل حدود 10 تن مواد غذایی اهدایی جمع آوری کرد و به موسسات خیریه تحویل داد.این روزها ویروس کرونا باعث اتحاد و همبستگی دنیا شده و بسیاری از فوتبالی ها دست به اقدامات خیرخواهانه زدند.    

 پرواز مربیان سپاهان

با توجه به شرایط فعلی فوتبال ایران و این که تاریخ شروع مجدد مسابقات به دلیل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا مشخص نیست، تاوارز و تکسیرا دستیاران پرتغالی  قلعه نویی در سپاهان راهی کشورشان شدند.     

احسان حدادی باز می گردد

وضعیت احسان حدادی که به ویروس کرونا مبتلا شده بود، رو به بهبودی است. مبینی، سرپرست فدراسیون دوومیدانی در این مورد اظهار داشت: من روزانه دو بار با حدادی در ارتباط هستم و خوشبختانه وضعیت وی روبه بهبودی است و تا چند روز دیگر به شرایط نرمال باز می گردد.    

اقدام پسندیده سرمربی السد

سرمربی السد قطرواسطوره باشگاه بارسلونا  مبلغ یک میلیون یورو به بیمارستان شهر بارسلون برای مبارزه با ویروس کرونا اهداء کرد.ژاوی اکنون هدایت السد قطررا برعهده دارد که یکی از رقبای سپاهان در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیاست.